3.8. İletişim | |
3.8.1 | Öğretim elemanı sürekli ve anlamlı iletişim sağlar. |
3.8.2 | Öğretim elemanı etkili iletişim teknikleri ve internet etiği, akademik etik konusunda model olur. |
3.8.3 | Öğretim elemanı ders içeriğini tanıtmak ve kişiler arası iletişimi arttırmak için olumlu ve destekleyici bir ton kullanır. |
3.8.4 | Öğretim elemanı öğrencilere açık, yararlı ve yapıcı geri bildirimler sağlar. |
3.8.5 | Öğretim elemanı anında ve/veya zamanında geri bilirim sağlar. |
3.8.6 | Öğretim elemanının mesajları anlaşılır ve uygundur. |
3.8.7 | Öğretim elemanı LMS’te tanıtıcı bir hoş geldin sayfası hazırlar. |
3.8.8 | Öğretim elemanı duyuruları etkin bir şekilde, uygun ve zamanında yapar. |
3.8.9 | Öğretim elemanı öğrencilerin öğrenime odaklanmaları için bilmeleri gerekenleri iletir. |
3.8.10 | Öğretim elemanı telefon aramalarına ve e-postalara ders iletişim politikalarına da istinaden 48 saat içinde dönüş yapar. |
3.8.11 | Öğretim elemanı, öğrencilerin derste başarılı olmalarına yardımcı olmak için gayret gösterir. |
3.8.12 | Öğretim elemanı, ofis saatlerini ders izlencesinde belirtir, öğrencilere ne zaman müsait olmayacağını bildirir ve öğrencilerin yardım alabilmesi için alternatif bir yöntem sunar. |
3.8.13 | Öğretim elemanı sorunlar ile karşılaşıldığında eğitmen ile iletişime geçilmesi için teşvik eder. |
3.8.14 | Öğretim elemanı, e-posta ve sınıf tartışmaları da dâhil olmak üzere tüm yazılı çalışmalar ve ders katılımında üniversite düzeyinde yazı dili ve iletişimin kullanılmasını ister. |