3. BAU Kültürü Olarak Öğrenme ve Öğretme | |
3.1. Ders Tasarımı | |
No | Kalite Standardı |
3.1.1 | Tutarlı bir ders tasarımı kullanılmıştır. |
3.1.2 | Öğrenenlerin ders içi sorumluluklara katılım gösterdikleri, açık ve anlaşılır bir ders organizasyonu sağlanmıştır. |
3.1.3 | Ders tasarımı, ders amaçları ile uyumludur ve ders içi değerlendirmeler ile etkinlikler buna göre düzenlenir. |
3.1.4 | Ders, öğrenci iş yükünün makul ve eşit olarak dağıtılacağı şekilde tasarlanmıştır. |
3.1.5 | İçeriğin mantıklı bir ilerlemesi vardır ve öğrenci etkileşimini/anlayışını kolaylaştırır. |
3.1.6 | Ders, ders içeriğinde kolay gezinmeyi kolaylaştırıcı şekilde tasarlanmıştır. |
3.1.7 | Öğretim programı, öğrenci merkezlidir ve öğrencinin öğrenmesi ve katılımıyla ilgili yol göstericidir. |
3.1.8 | Ders modülü veya ünite kazanımları belirtilmiştir. |
3.1.9 | Ders kaynakları açıkça belirlenmiştir ve erişimi kolaydır. |
3.1.10 | Terimler ve varsa etiketler (sınıflandırma, tag), ders boyunca tutarlıdır. |
3.1.11 | Ders izlencesi, öğrencilerin bilgi edinmeleri için birçok fırsat sunar (Örneğin – son teslim tarihleri ders içeriğinde, takviminde ve ödev listelerinde bulunur). |
3.1.12 | Online araçlar LMS ile sorunsuz çalışır. |
3.1.13 | Ders dönemin ilk gününden itibaren tamamen hazır ve öğrencilere açıktır. |