• BAUHUB
  • BAU Mezun
  • BAU Global
  • İletişim & Ulaşım
  • COOP
EN SAP Giriş APPLY BAU PROSPECTIVE STUDENT

BAU | Bahçeşehir Üniversitesi

BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
EN SAP Giriş
  • BAU Hakkında
    • Üniversite Hakkında
      • Bahçeşehir Üniversitesi
      • Mütevelli Heyeti Başkanının Mesajı
      • Rektörün Mesajı
      • Tarihçe
      • Sayılarla Bahçeşehir
      • Vizyon ve Misyon
      • BAU'da Spor
      • Bilgi Edinme
      • Mevzuat
      • Klinik Araştırma Etik Kurulu
      • BAU Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Kalite Güvencesi Sistemi
      • Eşitlik ve Kapsayıcılık Çalışmaları Komisyonu (BAUEQUAL)
    • Yönetim
      • Mütevelli Heyeti
      • Akademik Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Senato
      • Rektörlük
      • Genel Sekreterlik
    • BAU Global Eğitim Ağı (Foto Galeri)
      • Beşiktaş Güney Kampüsü
      • Beşiktaş Kuzey Kampüsü
      • Galata Kampüsü
      • Göztepe Kampüsü
      • Future Kampüs
      • Pera Kampüsü
      • Çatalca Kampüsü
      • BAU Global Washington DC
      • BAU Global Berlin
      • BAU Global Batum
      • BAU Global Kıbrıs
      • Mentora Toronto
      • Mentora College
    • Medya
      • Fotoğraf Galerisi
      • Video Galeri
      • Basın Odası
  • Akademik
    • Okullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      • Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
      • Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
    • Fakülte ve Bölümler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eczacılık Fakültesi
      • Eğitim Bilimleri Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
      • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
      • Konservatuvar
      • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
      • Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
    • Yüksek Lisans & Doktora
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Eğitim Bilimleri Lisansüstü Programları
      • Ekonomi ve Finans Lisansüstü Programları
      • Girişimcilik ve Pazarlama Lisansüstü Programları
      • Hukuk Lisansüstü Programları
      • İletişim Lisansüstü Programları
      • İşletme Lisansüstü Programları
      • Mühendislik Lisansüstü Programları
      • Sağlık Lisansüstü Programları
      • Sanat ve Tasarım Lisansüstü Programları
      • Sosyal Bilimler Lisansüstü Programları
      • Uluslararası Siyaset Lisansüstü Programları
      • Yönetim Lisansüstü Programları
    • Araştırma Merkezleri
      • Araştırma ve Uygulama Merkezleri
      • Uluslararası Akademik İlişkiler
  • Araştırma
  • Aday Öğrenci
  • International Offices
    • International Organization
      • International Organization
    • International Students
      • International Students
    • Erasmus & Exchange Students
      • Erasmus & Exchange Students
  • Öğrenci
  • Ana Sayfa
  • /
  • Senkron Ders İşlenişi
  • BAU Hibrit Eğitim
  • Hibrit Dönüşümün Gerekçesi
  • Kurullar ve İşleyiş
  • Yönetsel Kalite Standartları
    • Tanım
    • Stratejik Dönüşüm
    • Teknoloji Gelişimi
    • Ders Gelişimi ve Öğretim Tasarımı
    • Öğretim Elemanı Desteği
    • Öğrenci Desteği
    • Ölçme-Değerlendirme ve Geribildirim Desteği
  • Ders Tasarımı Standartları
    • Tanım
    • Dersin Genel Bakışı ve Bilgileri
    • Dersin Teknolojisi ve Araçları
    • Tasarım ve Düzen (Yerleşim)
    • İçerik ve Etkinlikler
    • Etkileşim
    • Değerlendirme ve Geribildirim
    • Asenkron Ders Videosu
    • Senkron Ders İşlenişi
  • BAU Kültürü Olarak Öğrenme ve Öğretme
    • Tanım
    • Ders Tasarımı
    • Ders Kazanımları
    • Ders İçeriği
    • Ödevler/Görevler
    • Öğretim Elemanı Rolü
    • Sınıf İçi Tartışma ve Katılım
    • Topluluk Oluşturma
    • İletişim
    • Sürekli Ders Gelişimi
  • Dijitalleşme ve Öğrenme Deneyimi
    • Tanım
    • Öğrenme Temelleri
    • Öğretim Elemanı Katılımı
    • Öğrenci Katılımı
    • Ders Temelleri
    • Sürekli Gelişim
  • Hibrit Öğrenci Desteği
    • Tanım
    • Başvuru ve Kabuller
    • Finansal Danışmanlık
    • Kayıt Öncesi Danışmanlık
    • Kayıt Öncesi Hizmetler
    • Kayıt Sonrası Hizmetler
    • Kariyer Danışmanlığı
    • Kütüphane
    • Engelli Öğrenci Hizmetleri
    • Teknoloji Desteği
    • Lisansüstü Öğrenci Desteği

Senkron Ders İşlenişi

2.8. Senkron Ders İşlenişi
2.8.1 Öğretim elemanı senkron ders esnasında öğrencilerin derse sözlü olarak katılmadıkları zaman mikrofonlarını kapalı/sessiz tutmaları gerektiği konusunda bilgilendirir.
2.8.2 Öğretim elemanı senkron derse başlamadan önce ders kaydını başlatır.
2.8.3 Öğretim elemanı öğrencileri selamlar.
2.8.4 Öğretim elemanı bir önceki senkron derse ilişkin kısa bir özet sunar.
2.8.5 Öğretim elemanı soru sorma aracını kullanarak önceki dersle ilgili 1/2 açık uçlu ya da çoktan seçmeli soru ile tekrar ve hatırlatma amaçlı ölçme yapar.
2.8.6 Öğretim elemanı öğrencilerden beklentilerini açıklar. (….ları not alın, soruları not alın, kaynakları not alın vb.)
2.8.7 Öğretim elemanı konu içerisindeki terimleri tanımlar ve açıklar.
2.8.8 Öğretim elemanı konu ile ilgili referans kaynaklar verir.
2.8.9 Öğretim elemanı video konferans aracının doküman paylaşımı fonksiyonunu kullanır.
2.8.10 Öğretim elemanı dersi izleyen öğrencilere soru sorar ve söz hakkı vererek yanıt alır.
2.8.11 Öğretim elemanı video konferans aracının mesajlaşma fonksiyonu aracılığı ile yazılı olarak gelen öğrencilerin sorularını cevaplar.
2.8.12 Öğretim elemanı video konferans aracının öğrenciyi sunucu yapma fonksiyonunu kullanarak öğrenciyi ders anlatımına dahil eder.
2.8.13 Öğretim elemanı öğrencilerden video konferans aracının doküman paylaşımı fonksiyonunu kullanarak öğrencinin ödev/ürün/dokümanı derse dahil olan tüm katılımcılarla paylaşmasını ister.
2.8.14 Öğretim elemanı video konferans aracının soru sorma uygulamasını kullanarak sorduğu soruların cevaplarını ve istatistik raporunu öğrencilerle paylaşır.
2.8.15 Öğretim elemanı dersinin süresine göre uygun gördüğü zaman, uygun gördüğü uzunlukta ara verir.
2.8.16 Öğretim elemanı dersinin tasarımına göre farklı web araçları kullanarak dersini zenginleştirir.
2.8.17 Öğretim elemanı dersin bitiminde konuyu genel hatlarıyla özetler, neler anlattığını başlıklar halinde listeler.
2.8.18 Öğretim elemanı öğrencilerin soruları olup olmadığını sorar, varsa yanıtlar.
2.8.19 Öğretim elemanı dersin bitiminde sonraki derse hangi konulardan bahsedeceğini ve konu alt başlıklarını söyler.
2.8.20 Öğretim elemanı ders bitiminde ders ders kaydını sonlandırır.
2.8.21 Öğretim elemanı video konferans aracının mikrofon alma, görüntü paylaşma, doküman paylaşma fonksiyonlarında sorun yaşayan öğrencilere yol gösterir.
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
  • BAU HAKKINDA
  • İDARİ BİRİMLER
  • BAU E-POSTA
  • AKADEMİK TAKVİM
  • İLETİŞİM & ULAŞIM
  • BURSLAR VE ÜCRETLER
Ask Türkiye
BAU Global
Make Impact
Unitar
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi

© 2020 Bahçeşehir Üniversitesi - Tüm Hakları Saklıdır.

Program and Design by CETEKNO

BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi

© 2020 Bahçeşehir Üniversitesi - Tüm Hakları Saklıdır.