İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Etik Kurulu
Etik kurul işleyişi hakkında bilgi:
Fakültemiz etik kurulu toplantılarını ayın ilk cuma gününde ayda bir kez yapmaktadır. Toplantıdan 4 gün öncesine kadar sisteme yapılan başvurular gündeme alınır. Toplantıda başvurular değerlendirilir. Başvurularda düzeltme gerekirse hemen öğrenciler ile yazışmalar yapılarak dosyalar uygun hale getirilir.
Uygun bulunan başvuru dosyaları sistem üzerinden Üniversite Etik Kurulu'na (üst kurul) iletilir. Üst Kurul genellikle ayın son haftası toplanmaktadır. Toplantıdan bir hafta öncesine kadar iletilen dosyalar üst kurul toplantı gündemine alınır. Uygun bulunan dosyalar onaylanır ve onay yazısı için üniversite yazı işlerine gönderilir. Uygun bulunmayan dosyalar için düzeltme istenir. Bu durumda öğrenci ile tekrar yazışma yapılır. Gerekli düzeltmeler yapılıp dosya tamam olduğunda üst kurul tarafından onaylanır ve onay yazısı için yazı işlerine gönderilir.
Hazırlanan onay yazısı fakülteler aracılığıyla öğrenciye iletilir.
Dolayısıyla süreç en az iki ay sürmektedir. Eğer düzeltmeler konusunda öğrenciden kaynaklanan gecikmeler olursa süreç uzayabilir.
Başvurunun hangi aşamada olduğunu öğrenmek için İİSBF etik kurul sekretaryasına başvuru yapabilirsiniz.
İİSBF etik kurul sekreteri: Sude Kaçmaz
e-posta: [email protected]
Etik Kurul Başkanı
Prof. Dr. Figen TÜRÜDÜOĞLU ÖKER - [email protected]
Etik Kurul Üyeleri
Prof. Pınar Melis YELSALI PARMAKSIZ - [email protected]
Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÇALIŞKAN - [email protected]
Dr. Öğr. Üyesi Emine Zeren TAŞPINAR - [email protected]
Etik kurul başvuru formu ve örnek formlara aşağıdaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Doldurulmuş Örnek Başvuru Formu
Fakülte Etik Kurulu Toplantı Takvimi (2024-2025 güz dönemi)
Toplantı Tarihleri |
4.10.2024 13.00 |
1.11.2024 13.00 |
6.12.2024 13.00 |
3.1.2025 13.00 |