| Sayı | Adı | Soyadı | Tez Adı | Danışman Adı | Mezuniyet Yılı | 
| 1 | AHMET | AKTEPE | THE EFFECT OF INTERACTIVE VIDEO USE ON DISTANCE STUDENTS' PERCEPTIONS OF LEARNING IN A MASSIVE ONLINE PSYCHOLOGY COURSE | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 2 | ÖZGÜR | BAYRAM | THE EFFECT OF VIDEOCONFERENCING ON SOCIAL PRESENCE AND SOCIAL INTERACTION IN SYNCHRONOUS ONLINE EDUCATION | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 3 | BÜLENT | ERTAŞ | RELATIONAL AND COMPARATIVE ANALYSIS ON SOCIAL NETWORKING, SMARTPHONE, AND GAME ADDICTIONS | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 4 | ONUR | HÜNER | EFFECT OF GAMIFICATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND MOTIVATION SECOND LANGUAGE LEARNING | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 5 | ÖMER | KARABACAK | EXAMINING THE EFFECT OF A GAMIFIED ENVIRONMENT ON STUDENTS' ACADEMIC MOTIVATION AND SELF-EFFICACY FOR ENGLISH | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 6 | NİHAL | OZDEMİR | THE IMPACT OF VIDEO-BASED ASYNCHRONOUS COMPUTER-MEDIATED COMMUNICATION ON EFL LEARNERS' ORAL LANGUAGE ACHIEVEMENT AND FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 7 | AYŞEGÜL | PAMUKÇU | A CASE STUDY IN AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL IN TURKEY: DO ONLINE PRACTICE TESTS CONTRIBUTE TO SUCCESS IN IN-CLASS EXAMS? | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 8 | HAKAN | SELVASLI | THE EFFECT OF GAMIFIED HOMEWORK ON STUDENTS' INTRINSIC MOTIVATION AND MOTIVATION FOR HOMEWORK IN EFL CONTEXT | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 9 | KEVSER | YILDIRIM | ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN KİMLİĞİNİN BİR MODELİ | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2018 | 
| 10 | HAYRİYE | AKIN | OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜZİK VE HAREKETİN ÖĞRENCİLERİN SAYILARI ÖĞRENMEYE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 11 | AYLİN | DİZMAN | KODLAMA, ROBOTİK, 3D TASARIM VE OYUN TASARIMI EĞİTİMİNİN 11-14 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 12 | AYFER | DÜRNEL | 5.SINIF MATEMATİK DERSİNİN HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMINDA İŞLENMESİ: BİR BURUM ÇALIŞMASI | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 13 | CAN | GÜNER | OYUN TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 14 | GÜLDENİZ | GÜRSEL | ORYANTASYON EĞİTİMİNDE KULLANILAN OYUNLAŞTIRILMIŞ UYGULAMANIN İŞE YENİ BAŞLAYANLARIN MOTİVASYONLARINA VE ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 15 | HALİSE ARZU | KIRMIZIOĞLU | 11.SINIF KİMYA DERSİNİN TERS YÜZ SINIF MODELİ İLE İŞLENMESİ: BİR DURUM ARAŞTIRMA | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 16 | ŞEBNEM | KURTBEYOĞLU | ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN OYUN BAĞIMLILIĞI İLE İLİŞKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 17 | MÜZEYYEN | MERAL | ETKİNLİK ÇİZELGELERİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ERGENLERE TELEFON ARACILIĞI İLE YARDIM İSTEME VE TELEFONDA SUNULAN KARMAŞIK YÖNERGELERİ YERİNE GETİRME BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİĞİ | RAZİYE BİLGE UZUN - BİNYAMİN BİRKAN | 2018 | 
| 18 | ZEYNEP | ÖZKAN | BİR EĞİTSEL OYUN TASARIM MODELİ ÖNERİSİ: OYUN TASARIM ANAHTARI | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 19 | NURAY | ÖZMEN | STEM ODAKLI TANIMLANAN DERS PLANLARININ ÖZELLİKLERİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 20 | NABİ MUHAMMMED | PAKMAN | 8-10 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN TEMEL DÜZEY KODLAMA, ROBOTİK, 3D TASARIM VE OYUN TASARIMI EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME VE YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 21 | MURAT | ŞAHİN | OYUNLAŞTIRILMIŞ BİR SORU CEVAP ARACININ MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE İÇSEL MOTİVASYONUNA ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 22 | BUKET | TECEN | OKUL ÖNCESİ DÖNEM SES EĞİTİMİNDE DİJİTAL OYUN TEMELLİ DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELERİN ÇOCUKLARIN SESLİ HARFLERİ ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 23 | DENİZ | YILMAZ | OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ OTİZMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK MOBİL EĞİTSEL YAZILIM TASARIMI GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ | TUFAN ADIGÜZEL | 2018 | 
| 24 | GÜLŞAH | AY | "OKULDA ÜNİVERSİTE" ÖĞRETMEN YETİŞTİRME MODELİ'NDEKİ MENTORLUK UYGULAMALARININ FARKLI PAYDAŞLARIN BAKIŞ AÇISINDAN İNCELENMESİ BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 25 | AHMET | BALA | ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI İLE ÇATIŞMA STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2018 | 
| 26 | ZEYNEP | BULGULU | ÖZEL OKULLARDA MÜZİK BRANŞINDAKİ ÖĞRETMENLERİN YETENEK YÖNETİMİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 27 | ULAŞ | ÇETİN | DENİZCİLİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ | BETÜL TARHAN ALKAN | 2018 | 
| 28 | DERYA | GENÇER ERDOĞAN | İLKOKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMENLERİ GÜDÜLEME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 29 | ELİF BURCU | GÜÇLÜ | TEMEL EĞİTİM KURUMU YÖNETİCİLERİNİN DÖRT ÇERÇEVE MODELİNE GÖRE LİDERLİK YAKLAŞIMLARININ ÖĞRETMEN MOTİVASYONU İLE İLİŞKİSİ (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ) | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 30 | ŞÜKRÜ ORKUN | KABAKLI | ÖZEL BİR OKULUN KURULUŞ SÜRECİNDEKİ DENEYİMLER: BİR DURUM ÇALIŞMASI | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2018 | 
| 31 | AYBALA GÜLŞAH | KABAKLI AKGÜN | ÖZEL OKULLARDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİNDE YAŞANAN ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2018 | 
| 32 | ECEM | MOĞULTAY | YÖNETİCİNİN GÖZÜNDEN YÖNETİCİLİĞİN BETİMLEMESİ VE YÖNETİCİ PROFİLİ | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 33 | AHMET | ÖZTEKİN | EĞİTİM KURUMLARINDA PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (BEŞİKTAŞ İLÇESİ ÖRNEĞİ) | SİNEM VATANARTIRAN | 2018 | 
| 34 | BEDEL | SAMANCI | OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR VERME İLE PROBLEM ÇÖZME YAKLAŞIMLARI ARASINDA İLİŞKİSEL VE KARŞILAŞTIRILMALI ÇÖZÜMLEMELER: ANKARA İL ÖRNEĞİ | ALİ BAYKAL | 2018 | 
| 35 | FÜSUN | YAŞAR AKBAŞ | ÖZEL OKULLARDA, OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONU ARASINDAKİ İLİŞKİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 36 | BERAT BÜLENT | YILDIZ | İSTANBUL İLİ SENDİKA ÜYESİ KADIN ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK YILDIRI DURUMLARININ İNCELENMESİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 37 | MEDİNE | YILMAZ | BİR ÖZEL OKUL ZİNCİRİ İÇİN GELİŞTİRİLEN OKUL MÜDÜRÜ YETİŞTİRME PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2018 | 
| 38 | ARZU | YOLDAŞ | OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ | ATAKAN ATA | 2018 | 
| 39 | ABDÜLKADİR | BAŞAR | ÖZEL LİSELER VE DEVLET LİSELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİM TERCİHLERİ İLE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 40 | AYŞEGÜL | ÖZDEMİR | ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL POLİTİKA ALGILARININ İŞ TATMİNİ DÜZEYİNE ETKİSİ | BETÜL TARHAN ALKAN | 2018 | 
| 41 | SABRİ | SUNGUR | ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ İLE STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ | BETÜL TARHAN ALKAN | 2018 | 
| 42 | GİZEM | TÜYENE | OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE ALTERNATİF VE GELENEKSEL YAKLAŞIMLARA YÖNELİK BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2018 | 
| 43 | EDA | BAYRAKTAR | KAHRAMANIN YOLCULUĞU İLE HİKAYE KURGULAMAYA YÖNELİK ÖĞRETİM TASARIMI: TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTIRMASI | YAVUZ SAMUR | 2018 | 
| 44 | YASEMİN | ÇAĞLAR | 2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA SES GRUPLARINDA, HARF YAZIMLARINDA VE HARF BAĞLAMA BİÇİMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 45 | SELVET ECE | GENEK | STEM EĞİTİMİ UYGULANAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | ZERRİN DOĞANÇA KÜÇÜK | 2018 | 
| 46 | MİNE | GÜNAL | LİSE DÜZEYİNDE GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ESTETİK BEĞENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ | BERNA GÜLOĞLU | 2018 | 
| 47 | JULYET | KORONEL | TEKRARLI ÜSTBİLİŞSEL İZLEME ÇALIŞMALARININ 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL İZLEME DOĞRULUĞU DÜZEYLERİNE ETKİSİ | SEDA SARAÇ | 2018 | 
| 48 | YEŞİM | MERTKİL | 60-71 AYLIK ÇOCUKLARIN ORTAKLAŞA PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE DÜZENLEME DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ | SEDA SARAÇ | 2018 | 
| 49 | ELİF | METİN | EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA ÖĞRETMEN EĞİTİMİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2018 | 
| 50 | İBRAHİM | ÖZDEMİR | TÜRKİYE'DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ NASIL OLMALIDIR? BİR DELPHI ÇALIŞMASI | SEDA SARAÇ | 2018 | 
| 51 | DERYA | ÜNAL | ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ | GÜRSU AŞIK | 2018 | 
| 52 | BUSE | ARAL | THE IMPACT OF EMOTIONS ON THE WELL-BEING OF THE ENGLISH PREPARATORY PROGRAM INSTRUCTORS: A TURKISH CASE | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 53 | ÖZDENUR | ARDIÇ | UNDERSTANDING TURKISH EFL INSTRUCTORS' PROFESSIONAL DEVELOPMENT NEEDS IN ICT | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 54 | ÖZGE | AVCI | EFL LEARNERS' INSIGHT INTO PROCESS ORIENTED APPROACH: AN IN-DEPTH ANALYSIS OF STUDENTS' PERCEPTIONS ON L2 WRITING SKILLS, HABITS, AND STRATEGIES | MUSTAFA POLAT | 2018 | 
| 55 | SENANUR | ÇINAR | IMPLEMENTATION OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) AND ITS EFFECTS ON STUDENT MOTIVATION | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 56 | ECE | DİLBER | THE USE OF DIU IN AN ESP SETTING IN TURKEY | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 57 | NURGÜL | DURAN | EXAMINATION OF OCCUPATIONAL SATISFACTION OF ENGLISH TEACHERS WORKING IN KINDERGARTEN AND ELEMENTARY SCHOOLS | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2018 | 
| 58 | ASLI | EDWARDS | THE IMPACT OF VOCABULARY GAMES ON A2 LEVEL STUDENTS' MOTIVATION IN WRITING LESSONS: A CASE STUDY | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2018 | 
| 59 | ERHAN | GÜLŞEN | EFFECTS OF ONLINE DIFFERENTIATED READING IN READING COMPREHENSION SKILLS AND LEARNER AUTONOMY OF YOUNG LEARNERS | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 60 | GÖKALP | GÜNEŞ | IMPLEMENTATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE (ICC): PERCEPTIONS OF LEARNERS AND THEIR TEACHER IN AN EFL CLASSROOM | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 61 | OSAMA | HAMMOUDA | THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION TRAINING ON EFL TEACHERS' DEVELOPMENT AND STUDENTS' L2 ACHIEVEMENT: A CASE STUDY FROM TURKEY | DERİN ATAY | 2018 | 
| 62 | AYTEN | KAPLAN | AN INVESTIGATION OF KNOWLEDGE, PRACTICES AND PROFESSIONAL TRAINING NEEDS OF HIGH SCHOOLS EFL TEACHERS FOR ORAL LANGUAGE ASSESSMENT | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2018 | 
| 63 | GYUZAL | KASSYMOVA | THE EFFECT OF CLIL-BASED TRAINING ON TURKISH EFL PRE-SERVICE TEACHERS' SELF-EFFICACY BELIEFS AND ATTITUDES TOWARDS CLIL | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 64 | EFTİMA FARAJ ALHMRİ | KHALİL | THE EFFECTS OF DEBATE INSTRUCTION ON TURKISH EFL LEARNERS' L2 SPEAKING ANXIETY, L2 SPEAKING PERFORMANCE, AND L2 WRITING PERFORMANCE | DERİN ATAY | 2018 | 
| 65 | NERGİS | KOPARAN | THE EFFECT OF THE KEYWORD METHOD ON ESP VOCABULARY LEARNING AND RETENTION | DERİN ATAY | 2018 | 
| 66 | AYBÜKE DEMET | ÖREN | CAUSAL ATTRIBUTIONS OF TURKISH HIGH SCHOOL STUDENTS FOR ACADEMIC ACHIEVEMENT IN EFL-CONTEXT | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 67 | ALİ | ÖZTÜFEKÇİ | AN INVESTIGATION OF LEARNER AUTONOMY IN LANGUAGE LEARNING IN TERTIARY EDUCATION: FROM THE PERSPECTIVES OF STUDENTS AND TEACHERS | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 68 | MEHMET | TÜRK | LANGUAGE ASSESSMENT TRAINING LEVEL AND PERCEIVED TRAINING NEEDS OF ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS: A MIXED METHODS STUDY | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 69 | HATİCE | UĞURER | DESIGN AND EVALUATION OF A CBI - ORIENTED TEXTBOOK FOR TURKISH STUDENTS OF ARCHITECTURE AT TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 70 | NAZLI | UYSAL KURTULMUŞ | A COMPARATIVE STUDY OF TURKISH AND INTERNATIONAL ADULT EFL STUDENTS' PERCEPTIONS OF FORMATIVE ASSESSMENT | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2018 | 
| 71 | HİLAL | ÜNNÜ | EXAMINING IMPACT OF ELT - AWARE INSERVICE TRAINING ON BELIEFS AND AWARENESS OF UNIVERSITY INSTRUCTORS | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 72 | MERYEM BÜŞRA | ÜNSAL | A CORPUS-BASED ANALYSIS OF INTRODUCTORY LETTERS FROM AN ELF PERSPECTIVE | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 73 | KIVILCIM | VERMEZ | THE PROCESS OF PEER COACHING STRATEGY REGARDING THE TEACHING SKILLS OF NOVICE EFL TEACHERS: A CASE STUDY | ENİSA MEDE | 2018 | 
| 74 | AHMET CİHAT | YAVUZ | THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION ON TURKISH STUDENTS' L2 ACHIEVEMENT, AND STUDENT AND TEACHER PERCEPTIONS | DERİN ATAY | 2018 | 
| 75 | ÇİĞDEM | YILMAZ UZUNKAYA | AWARENESS OF ELF USE BY ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS | HATİME ÇİFTÇİ | 2018 | 
| 76 | İSMAİL | ARAS | THE IMPACT OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION ON LEARNERMOTIVATION, BEHAVIOUR, AND ACHIEVEMENT IN MIDDLE SCHOOL READING CLASSES | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 77 | KORAY AHMET | BİNTAŞ | CRITICAL FRIEND GROUP AND ITS IMPACT ON TEACHERS AND THE LEARNING PROCESS: A COLLECTIVE CASE STUDY ANALYSIS | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 78 | ALEV | KESMEN | PORTFOLIO UNVEILED: ATTITUDES OF ADMINISTRATORS, TEACHERS, STUDENTS AND PARENTS TOWARDS THE USE O LANGUAGE PORTFOLIOS IN A PRIVATE PRIMARY SCHOOL CONTEXT | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 79 | ÇİÇEK | ACER | OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNDE BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) VE DUYGU DÜZENLEME İLİŞKİSİ | RAZİYE BİLGE UZUN | 2018 | 
| 80 | NİSA | ÇOLLAK | OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK 8 HAFTALIK MINDFULNESS (BİLİNÇLİ FARKINDALIK) PROGRAMI VE PROGRAMIN ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ | RAZİYE BİLGE UZUN | 2018 | 
| 81 | ZEYNEP | ERSOY | İLKOKULLAR İÇİN STEM PROGRAMINI UYGULAYAN OKULÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ | ZERRİN DOĞANÇA KÜÇÜK | 2018 | 
| 82 | FULYA | GÜRSOY | OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARI TANIMA VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ | MÜSLİMAT OYA RAMAZAN | 2018 | 
| 83 | BUSE | KERİGAN | OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA ETKİLEŞİMLİ OKUMA YÖNTEMİYLE SOSYAL BECERİLERİN KAZANDIRILMASI | ELİF ÇELEBİ ÖNCÜ | 2018 | 
| 84 | GÜLŞAH | KOÇAK | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL YETKİNLİK DÜZEYİ İLE ANNELERİNİN EBEVEYNLİK ROLÜ BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ | BERNA GÜLOĞLU | 2018 | 
| 85 | OKAN | ÖZER | ERKEN ÇOCUKLUKTA OTİZMLİ BİREYLERE ACİL TELEFON NUMARALARINI SÖYLEYEBİLME BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINDA EŞZAMANLI İPUCUYLA ÖĞRETİMİN ETKİNLİLİĞİ | BURÇİN ÖĞRENİR KIR | 2018 | 
| 86 | GAMZE | ÖNEL | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE MATEMATİK ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE KATKILARI VE ÖĞRETMENLERİN ÇOCUKLARIN GELİŞİM SÜRECİNDEKİ GÖZLEMLERİ | KENAN DİKİLİTAŞ | 2018 | 
| 87 | SİBEL ZEYNEP | TAŞKIN | ASSESSING MINDFULNESS IN SCHOOLS-AGED CHILDREN: DEVELOPMENT AND VALIDATION OF BAU MINDFULNESS SCLE (BAU-MSC) | RAZİYE BİLGE UZUN | 2018 | 
| 88 | BERFU | ARSLAN AĞIRSOY | ÖZEL YETENEKLİ TANISI ALMIŞ VE ALMAMIŞ ÇOCUKLARIN YALNIZLIK, EMPATİ VE MÜKEMMELİYETÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | BERNA GÜLOĞLU | 2018 | 
| 89 | ŞERİFE | BİLGİÇ | BİLSEM'E DEVAM EDEN 3-4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İLE BİR ÖZEL OKULDAKİ 3-4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAKINSAK BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI | ALİ BAYKAL | 2018 | 
| 90 | ESRA | ERTÜRK | ÜSTÜN ZEKALI BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLK OKUMA VE YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ | COŞKUN KÜÇÜKTEPE | 2018 | 
| 91 | ÖZGE | GÖKALP | ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN YAŞADIĞI DUYUŞSAL PROBLEMLERE İLİŞKİN AİLE GÖRÜŞLERİ | ADVİYE PINAR KONYALIOĞLU | 2018 | 
| 92 | GÜLİN | GÜLLÜ | ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YAŞADIĞI GÜÇLER VE GÜÇLÜKLER, BENLİK ALGILARI VE MÜKEMMELİYETÇİLİKLERİNİN İNCELENMESİ | BERNA GÜLOĞLU | 2018 | 
| 93 | TUNÇ | KURT | BİBLİYOTERAPİ YÖNTEMİNİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EMPATİ DÜZEYİNE ETKİSİ | MARILENA ZINOVIA LEANA TAŞÇILAR | 2018 | 
| 94 | NERGİS | MUTLU | İLKOKUL KADEMESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN YAŞADIĞI SOSYAL DUYGUSAL FARKLILIKLAR | BURÇİN ÖĞRENİR KIR | 2018 | 
| 95 | FİLİZ | ŞAHİN | İNTERNET KULLANIMI VE BİLGİSAYAR OYUN BAĞIMLILIĞININ ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN OKUL SOSYAL DAVRANIŞLARINA ETKİSİ | AYŞİN KAPLAN SAYI | 2018 | 
| 96 | YELDA | ŞİŞMAN | MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN YETENEKLİLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN TUTUM VE YETENEKLERİNİN İNCELENMESİ | HASAN SAİD TORTOP | 2018 | 
| 97 | FATİME | YAVUZ AÇIL | ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ÜRETKENLİK DÜZEYLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | ESRA KANLI | 2018 | 
| 98 | DERYA | YILDIRIM | OYUNLAŞTIRMANIN 5. SINIF ÖĞRENCILERININ SOSYAL BILGILER DERSI ÖĞRENME BAŞARILARI ÜZERINDEKI ETKISININ OYUNLAŞTIRILMIŞ TESTLERLE SINANMASI | ÖZGÜR ERKUT ŞAHİN | 2018 | 
| 99 | ŞEYDA | BARIŞ | ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN, MINDFULNESS DÜZEYLERİ | RAZİYE BİLGE UZUN | 2018 |