Sayı |
Adı |
Soyadı |
Tez Adı |
Danışman Adı |
Mezuniyet Yılı |
1 |
AHMET |
AKTEPE |
THE EFFECT OF INTERACTIVE VIDEO USE ON DISTANCE STUDENTS' PERCEPTIONS OF LEARNING IN A MASSIVE ONLINE PSYCHOLOGY COURSE |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
2 |
ÖZGÜR |
BAYRAM |
THE EFFECT OF VIDEOCONFERENCING ON SOCIAL PRESENCE AND SOCIAL INTERACTION IN SYNCHRONOUS ONLINE EDUCATION |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
3 |
BÜLENT |
ERTAŞ |
RELATIONAL AND COMPARATIVE ANALYSIS ON SOCIAL NETWORKING, SMARTPHONE, AND GAME ADDICTIONS |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
4 |
ONUR |
HÜNER |
EFFECT OF GAMIFICATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND MOTIVATION SECOND LANGUAGE LEARNING |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
5 |
ÖMER |
KARABACAK |
EXAMINING THE EFFECT OF A GAMIFIED ENVIRONMENT ON STUDENTS' ACADEMIC MOTIVATION AND SELF-EFFICACY FOR ENGLISH |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
6 |
NİHAL |
OZDEMİR |
THE IMPACT OF VIDEO-BASED ASYNCHRONOUS COMPUTER-MEDIATED COMMUNICATION ON EFL LEARNERS' ORAL LANGUAGE ACHIEVEMENT AND FOREIGN LANGUAGE SPEAKING ANXIETY |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
7 |
AYŞEGÜL |
PAMUKÇU |
A CASE STUDY IN AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL IN TURKEY: DO ONLINE PRACTICE TESTS CONTRIBUTE TO SUCCESS IN IN-CLASS EXAMS? |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
8 |
HAKAN |
SELVASLI |
THE EFFECT OF GAMIFIED HOMEWORK ON STUDENTS' INTRINSIC MOTIVATION AND MOTIVATION FOR HOMEWORK IN EFL CONTEXT |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
9 |
KEVSER |
YILDIRIM |
ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN KİMLİĞİNİN BİR MODELİ |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2018 |
10 |
HAYRİYE |
AKIN |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ MÜZİK VE HAREKETİN ÖĞRENCİLERİN SAYILARI ÖĞRENMEYE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
11 |
AYLİN |
DİZMAN |
KODLAMA, ROBOTİK, 3D TASARIM VE OYUN TASARIMI EĞİTİMİNİN 11-14 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ VE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYİNE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
12 |
AYFER |
DÜRNEL |
5.SINIF MATEMATİK DERSİNİN HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMINDA İŞLENMESİ: BİR BURUM ÇALIŞMASI |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
13 |
CAN |
GÜNER |
OYUN TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
14 |
GÜLDENİZ |
GÜRSEL |
ORYANTASYON EĞİTİMİNDE KULLANILAN OYUNLAŞTIRILMIŞ UYGULAMANIN İŞE YENİ BAŞLAYANLARIN MOTİVASYONLARINA VE ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
15 |
HALİSE ARZU |
KIRMIZIOĞLU |
11.SINIF KİMYA DERSİNİN TERS YÜZ SINIF MODELİ İLE İŞLENMESİ: BİR DURUM ARAŞTIRMA |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
16 |
ŞEBNEM |
KURTBEYOĞLU |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN OYUN BAĞIMLILIĞI İLE İLİŞKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
17 |
MÜZEYYEN |
MERAL |
ETKİNLİK ÇİZELGELERİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ERGENLERE TELEFON ARACILIĞI İLE YARDIM İSTEME VE TELEFONDA SUNULAN KARMAŞIK YÖNERGELERİ YERİNE GETİRME BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİĞİ |
RAZİYE BİLGE UZUN - BİNYAMİN BİRKAN |
2018 |
18 |
ZEYNEP |
ÖZKAN |
BİR EĞİTSEL OYUN TASARIM MODELİ ÖNERİSİ: OYUN TASARIM ANAHTARI |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
19 |
NURAY |
ÖZMEN |
STEM ODAKLI TANIMLANAN DERS PLANLARININ ÖZELLİKLERİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
20 |
NABİ MUHAMMMED |
PAKMAN |
8-10 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİNE UYGULANAN TEMEL DÜZEY KODLAMA, ROBOTİK, 3D TASARIM VE OYUN TASARIMI EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME VE YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
21 |
MURAT |
ŞAHİN |
OYUNLAŞTIRILMIŞ BİR SORU CEVAP ARACININ MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE İÇSEL MOTİVASYONUNA ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
22 |
BUKET |
TECEN |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM SES EĞİTİMİNDE DİJİTAL OYUN TEMELLİ DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELERİN ÇOCUKLARIN SESLİ HARFLERİ ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
23 |
DENİZ |
YILMAZ |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ OTİZMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK MOBİL EĞİTSEL YAZILIM TASARIMI GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ |
TUFAN ADIGÜZEL |
2018 |
24 |
GÜLŞAH |
AY |
"OKULDA ÜNİVERSİTE" ÖĞRETMEN YETİŞTİRME MODELİ'NDEKİ MENTORLUK UYGULAMALARININ FARKLI PAYDAŞLARIN BAKIŞ AÇISINDAN İNCELENMESİ BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
25 |
AHMET |
BALA |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI İLE ÇATIŞMA STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2018 |
26 |
ZEYNEP |
BULGULU |
ÖZEL OKULLARDA MÜZİK BRANŞINDAKİ ÖĞRETMENLERİN YETENEK YÖNETİMİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
27 |
ULAŞ |
ÇETİN |
DENİZCİLİK LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
BETÜL TARHAN ALKAN |
2018 |
28 |
DERYA |
GENÇER ERDOĞAN |
İLKOKUL MÜDÜRLERİNİN ÖĞRETMENLERİ GÜDÜLEME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
29 |
ELİF BURCU |
GÜÇLÜ |
TEMEL EĞİTİM KURUMU YÖNETİCİLERİNİN DÖRT ÇERÇEVE MODELİNE GÖRE LİDERLİK YAKLAŞIMLARININ ÖĞRETMEN MOTİVASYONU İLE İLİŞKİSİ (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ) |
ATAKAN ATA |
2018 |
30 |
ŞÜKRÜ ORKUN |
KABAKLI |
ÖZEL BİR OKULUN KURULUŞ SÜRECİNDEKİ DENEYİMLER: BİR DURUM ÇALIŞMASI |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2018 |
31 |
AYBALA GÜLŞAH |
KABAKLI AKGÜN |
ÖZEL OKULLARDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİNDE YAŞANAN ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2018 |
32 |
ECEM |
MOĞULTAY |
YÖNETİCİNİN GÖZÜNDEN YÖNETİCİLİĞİN BETİMLEMESİ VE YÖNETİCİ PROFİLİ |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
33 |
AHMET |
ÖZTEKİN |
EĞİTİM KURUMLARINDA PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (BEŞİKTAŞ İLÇESİ ÖRNEĞİ) |
SİNEM VATANARTIRAN |
2018 |
34 |
BEDEL |
SAMANCI |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR VERME İLE PROBLEM ÇÖZME YAKLAŞIMLARI ARASINDA İLİŞKİSEL VE KARŞILAŞTIRILMALI ÇÖZÜMLEMELER: ANKARA İL ÖRNEĞİ |
ALİ BAYKAL |
2018 |
35 |
FÜSUN |
YAŞAR AKBAŞ |
ÖZEL OKULLARDA, OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ İLE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONU ARASINDAKİ İLİŞKİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
36 |
BERAT BÜLENT |
YILDIZ |
İSTANBUL İLİ SENDİKA ÜYESİ KADIN ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK YILDIRI DURUMLARININ İNCELENMESİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
37 |
MEDİNE |
YILMAZ |
BİR ÖZEL OKUL ZİNCİRİ İÇİN GELİŞTİRİLEN OKUL MÜDÜRÜ YETİŞTİRME PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2018 |
38 |
ARZU |
YOLDAŞ |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ |
ATAKAN ATA |
2018 |
39 |
ABDÜLKADİR |
BAŞAR |
ÖZEL LİSELER VE DEVLET LİSELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİM TERCİHLERİ İLE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
40 |
AYŞEGÜL |
ÖZDEMİR |
ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL POLİTİKA ALGILARININ İŞ TATMİNİ DÜZEYİNE ETKİSİ |
BETÜL TARHAN ALKAN |
2018 |
41 |
SABRİ |
SUNGUR |
ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNİN ZAMAN YÖNETİMİ İLE STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
BETÜL TARHAN ALKAN |
2018 |
42 |
GİZEM |
TÜYENE |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE ALTERNATİF VE GELENEKSEL YAKLAŞIMLARA YÖNELİK BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2018 |
43 |
EDA |
BAYRAKTAR |
KAHRAMANIN YOLCULUĞU İLE HİKAYE KURGULAMAYA YÖNELİK ÖĞRETİM TASARIMI: TASARIM VE GELİŞTİRME ARAŞTIRMASI |
YAVUZ SAMUR |
2018 |
44 |
YASEMİN |
ÇAĞLAR |
2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA SES GRUPLARINDA, HARF YAZIMLARINDA VE HARF BAĞLAMA BİÇİMİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
45 |
SELVET ECE |
GENEK |
STEM EĞİTİMİ UYGULANAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ |
ZERRİN DOĞANÇA KÜÇÜK |
2018 |
46 |
MİNE |
GÜNAL |
LİSE DÜZEYİNDE GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ESTETİK BEĞENİ AÇISINDAN İNCELENMESİ |
BERNA GÜLOĞLU |
2018 |
47 |
JULYET |
KORONEL |
TEKRARLI ÜSTBİLİŞSEL İZLEME ÇALIŞMALARININ 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL İZLEME DOĞRULUĞU DÜZEYLERİNE ETKİSİ |
SEDA SARAÇ |
2018 |
48 |
YEŞİM |
MERTKİL |
60-71 AYLIK ÇOCUKLARIN ORTAKLAŞA PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE DÜZENLEME DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ |
SEDA SARAÇ |
2018 |
49 |
ELİF |
METİN |
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMINDA ÖĞRETMEN EĞİTİMİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2018 |
50 |
İBRAHİM |
ÖZDEMİR |
TÜRKİYE'DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ NASIL OLMALIDIR? BİR DELPHI ÇALIŞMASI |
SEDA SARAÇ |
2018 |
51 |
DERYA |
ÜNAL |
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
GÜRSU AŞIK |
2018 |
52 |
BUSE |
ARAL |
THE IMPACT OF EMOTIONS ON THE WELL-BEING OF THE ENGLISH PREPARATORY PROGRAM INSTRUCTORS: A TURKISH CASE |
ENİSA MEDE |
2018 |
53 |
ÖZDENUR |
ARDIÇ |
UNDERSTANDING TURKISH EFL INSTRUCTORS' PROFESSIONAL DEVELOPMENT NEEDS IN ICT |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
54 |
ÖZGE |
AVCI |
EFL LEARNERS' INSIGHT INTO PROCESS ORIENTED APPROACH: AN IN-DEPTH ANALYSIS OF STUDENTS' PERCEPTIONS ON L2 WRITING SKILLS, HABITS, AND STRATEGIES |
MUSTAFA POLAT |
2018 |
55 |
SENANUR |
ÇINAR |
IMPLEMENTATION OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) AND ITS EFFECTS ON STUDENT MOTIVATION |
ENİSA MEDE |
2018 |
56 |
ECE |
DİLBER |
THE USE OF DIU IN AN ESP SETTING IN TURKEY |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
57 |
NURGÜL |
DURAN |
EXAMINATION OF OCCUPATIONAL SATISFACTION OF ENGLISH TEACHERS WORKING IN KINDERGARTEN AND ELEMENTARY SCHOOLS |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2018 |
58 |
ASLI |
EDWARDS |
THE IMPACT OF VOCABULARY GAMES ON A2 LEVEL STUDENTS' MOTIVATION IN WRITING LESSONS: A CASE STUDY |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2018 |
59 |
ERHAN |
GÜLŞEN |
EFFECTS OF ONLINE DIFFERENTIATED READING IN READING COMPREHENSION SKILLS AND LEARNER AUTONOMY OF YOUNG LEARNERS |
ENİSA MEDE |
2018 |
60 |
GÖKALP |
GÜNEŞ |
IMPLEMENTATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE (ICC): PERCEPTIONS OF LEARNERS AND THEIR TEACHER IN AN EFL CLASSROOM |
ENİSA MEDE |
2018 |
61 |
OSAMA |
HAMMOUDA |
THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION TRAINING ON EFL TEACHERS' DEVELOPMENT AND STUDENTS' L2 ACHIEVEMENT: A CASE STUDY FROM TURKEY |
DERİN ATAY |
2018 |
62 |
AYTEN |
KAPLAN |
AN INVESTIGATION OF KNOWLEDGE, PRACTICES AND PROFESSIONAL TRAINING NEEDS OF HIGH SCHOOLS EFL TEACHERS FOR ORAL LANGUAGE ASSESSMENT |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2018 |
63 |
GYUZAL |
KASSYMOVA |
THE EFFECT OF CLIL-BASED TRAINING ON TURKISH EFL PRE-SERVICE TEACHERS' SELF-EFFICACY BELIEFS AND ATTITUDES TOWARDS CLIL |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
64 |
EFTİMA FARAJ ALHMRİ |
KHALİL |
THE EFFECTS OF DEBATE INSTRUCTION ON TURKISH EFL LEARNERS' L2 SPEAKING ANXIETY, L2 SPEAKING PERFORMANCE, AND L2 WRITING PERFORMANCE |
DERİN ATAY |
2018 |
65 |
NERGİS |
KOPARAN |
THE EFFECT OF THE KEYWORD METHOD ON ESP VOCABULARY LEARNING AND RETENTION |
DERİN ATAY |
2018 |
66 |
AYBÜKE DEMET |
ÖREN |
CAUSAL ATTRIBUTIONS OF TURKISH HIGH SCHOOL STUDENTS FOR ACADEMIC ACHIEVEMENT IN EFL-CONTEXT |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
67 |
ALİ |
ÖZTÜFEKÇİ |
AN INVESTIGATION OF LEARNER AUTONOMY IN LANGUAGE LEARNING IN TERTIARY EDUCATION: FROM THE PERSPECTIVES OF STUDENTS AND TEACHERS |
ENİSA MEDE |
2018 |
68 |
MEHMET |
TÜRK |
LANGUAGE ASSESSMENT TRAINING LEVEL AND PERCEIVED TRAINING NEEDS OF ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS: A MIXED METHODS STUDY |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
69 |
HATİCE |
UĞURER |
DESIGN AND EVALUATION OF A CBI - ORIENTED TEXTBOOK FOR TURKISH STUDENTS OF ARCHITECTURE AT TERTIARY LEVEL: A CASE STUDY |
ENİSA MEDE |
2018 |
70 |
NAZLI |
UYSAL KURTULMUŞ |
A COMPARATIVE STUDY OF TURKISH AND INTERNATIONAL ADULT EFL STUDENTS' PERCEPTIONS OF FORMATIVE ASSESSMENT |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2018 |
71 |
HİLAL |
ÜNNÜ |
EXAMINING IMPACT OF ELT - AWARE INSERVICE TRAINING ON BELIEFS AND AWARENESS OF UNIVERSITY INSTRUCTORS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
72 |
MERYEM BÜŞRA |
ÜNSAL |
A CORPUS-BASED ANALYSIS OF INTRODUCTORY LETTERS FROM AN ELF PERSPECTIVE |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
73 |
KIVILCIM |
VERMEZ |
THE PROCESS OF PEER COACHING STRATEGY REGARDING THE TEACHING SKILLS OF NOVICE EFL TEACHERS: A CASE STUDY |
ENİSA MEDE |
2018 |
74 |
AHMET CİHAT |
YAVUZ |
THE EFFECTS OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION ON TURKISH STUDENTS' L2 ACHIEVEMENT, AND STUDENT AND TEACHER PERCEPTIONS |
DERİN ATAY |
2018 |
75 |
ÇİĞDEM |
YILMAZ UZUNKAYA |
AWARENESS OF ELF USE BY ENGLISH LANGUAGE INSTRUCTORS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2018 |
76 |
İSMAİL |
ARAS |
THE IMPACT OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION ON LEARNERMOTIVATION, BEHAVIOUR, AND ACHIEVEMENT IN MIDDLE SCHOOL READING CLASSES |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
77 |
KORAY AHMET |
BİNTAŞ |
CRITICAL FRIEND GROUP AND ITS IMPACT ON TEACHERS AND THE LEARNING PROCESS: A COLLECTIVE CASE STUDY ANALYSIS |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
78 |
ALEV |
KESMEN |
PORTFOLIO UNVEILED: ATTITUDES OF ADMINISTRATORS, TEACHERS, STUDENTS AND PARENTS TOWARDS THE USE O LANGUAGE PORTFOLIOS IN A PRIVATE PRIMARY SCHOOL CONTEXT |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
79 |
ÇİÇEK |
ACER |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNDE BİLİNÇLİ FARKINDALIK (MINDFULNESS) VE DUYGU DÜZENLEME İLİŞKİSİ |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2018 |
80 |
NİSA |
ÇOLLAK |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA YÖNELİK 8 HAFTALIK MINDFULNESS (BİLİNÇLİ FARKINDALIK) PROGRAMI VE PROGRAMIN ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2018 |
81 |
ZEYNEP |
ERSOY |
İLKOKULLAR İÇİN STEM PROGRAMINI UYGULAYAN OKULÖNCESİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ |
ZERRİN DOĞANÇA KÜÇÜK |
2018 |
82 |
FULYA |
GÜRSOY |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARI TANIMA VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
MÜSLİMAT OYA RAMAZAN |
2018 |
83 |
BUSE |
KERİGAN |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINA ETKİLEŞİMLİ OKUMA YÖNTEMİYLE SOSYAL BECERİLERİN KAZANDIRILMASI |
ELİF ÇELEBİ ÖNCÜ |
2018 |
84 |
GÜLŞAH |
KOÇAK |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN SOSYAL YETKİNLİK DÜZEYİ İLE ANNELERİNİN EBEVEYNLİK ROLÜ BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ |
BERNA GÜLOĞLU |
2018 |
85 |
OKAN |
ÖZER |
ERKEN ÇOCUKLUKTA OTİZMLİ BİREYLERE ACİL TELEFON NUMARALARINI SÖYLEYEBİLME BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINDA EŞZAMANLI İPUCUYLA ÖĞRETİMİN ETKİNLİLİĞİ |
BURÇİN ÖĞRENİR KIR |
2018 |
86 |
GAMZE |
ÖNEL |
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE MATEMATİK ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE KATKILARI VE ÖĞRETMENLERİN ÇOCUKLARIN GELİŞİM SÜRECİNDEKİ GÖZLEMLERİ |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2018 |
87 |
SİBEL ZEYNEP |
TAŞKIN |
ASSESSING MINDFULNESS IN SCHOOLS-AGED CHILDREN: DEVELOPMENT AND VALIDATION OF BAU MINDFULNESS SCLE (BAU-MSC) |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2018 |
88 |
BERFU |
ARSLAN AĞIRSOY |
ÖZEL YETENEKLİ TANISI ALMIŞ VE ALMAMIŞ ÇOCUKLARIN YALNIZLIK, EMPATİ VE MÜKEMMELİYETÇİLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ |
BERNA GÜLOĞLU |
2018 |
89 |
ŞERİFE |
BİLGİÇ |
BİLSEM'E DEVAM EDEN 3-4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİ İLE BİR ÖZEL OKULDAKİ 3-4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAKINSAK BECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI |
ALİ BAYKAL |
2018 |
90 |
ESRA |
ERTÜRK |
ÜSTÜN ZEKALI BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLK OKUMA VE YAZMA HATALARININ İNCELENMESİ |
COŞKUN KÜÇÜKTEPE |
2018 |
91 |
ÖZGE |
GÖKALP |
ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN YAŞADIĞI DUYUŞSAL PROBLEMLERE İLİŞKİN AİLE GÖRÜŞLERİ |
ADVİYE PINAR KONYALIOĞLU |
2018 |
92 |
GÜLİN |
GÜLLÜ |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YAŞADIĞI GÜÇLER VE GÜÇLÜKLER, BENLİK ALGILARI VE MÜKEMMELİYETÇİLİKLERİNİN İNCELENMESİ |
BERNA GÜLOĞLU |
2018 |
93 |
TUNÇ |
KURT |
BİBLİYOTERAPİ YÖNTEMİNİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EMPATİ DÜZEYİNE ETKİSİ |
MARILENA ZINOVIA LEANA TAŞÇILAR |
2018 |
94 |
NERGİS |
MUTLU |
İLKOKUL KADEMESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN YAŞADIĞI SOSYAL DUYGUSAL FARKLILIKLAR |
BURÇİN ÖĞRENİR KIR |
2018 |
95 |
FİLİZ |
ŞAHİN |
İNTERNET KULLANIMI VE BİLGİSAYAR OYUN BAĞIMLILIĞININ ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÇOCUKLARIN OKUL SOSYAL DAVRANIŞLARINA ETKİSİ |
AYŞİN KAPLAN SAYI |
2018 |
96 |
YELDA |
ŞİŞMAN |
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN YETENEKLİLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN TUTUM VE YETENEKLERİNİN İNCELENMESİ |
HASAN SAİD TORTOP |
2018 |
97 |
FATİME |
YAVUZ AÇIL |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ÜRETKENLİK DÜZEYLERİ İLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
ESRA KANLI |
2018 |
98 |
DERYA |
YILDIRIM |
OYUNLAŞTIRMANIN 5. SINIF ÖĞRENCILERININ SOSYAL BILGILER DERSI ÖĞRENME BAŞARILARI ÜZERINDEKI ETKISININ OYUNLAŞTIRILMIŞ TESTLERLE SINANMASI |
ÖZGÜR ERKUT ŞAHİN |
2018 |
99 |
ŞEYDA |
BARIŞ |
ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN, MINDFULNESS DÜZEYLERİ |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2018 |