Sayı |
Adı |
Soyadı |
Tez Adı |
Danışman |
Mezuniyet Yılı |
1 |
GÜNEŞ |
AKÇA |
DESIGN, DEVELOPMENT AND VALIDATION OF MASSIVE ONLINE URBAN AWARENESS COURSE |
TUFAN ADIGÜZEL |
2015 |
2 |
AYFER |
TEMİZEL |
PORTFOLIO SPEAKING TASKS ACCOMMODATED BY VIDEORECORDINGS AS AN ALTERNATIVE WAY OF ASSESSMENT IN AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL |
YAVUZ SAMUR |
2015 |
3 |
GAMZE |
YALAVAÇ |
STUDENTS’, TEACHERS’ AND PARENTS’ PERCEPTIONS OF AFTER SCHOOL ONLINE COURSE: A CASE STUDY IN A MIDDLE SCHOOL |
YAVUZ SAMUR |
2015 |
4 |
DERMAN |
BULUT |
EĞİTSEL OYUN TASARLAMA SÜRECİNİN ÖĞRENCİLERİN YARATICILIKLARINA ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2015 |
5 |
BÜŞRA GAMZE |
GENÇER |
OKULLARDA TERS-YÜZ SINIF MODELİNİN UYGULANMASINA YÖNELİK BİR VAKA ÇALIŞMASI |
TUFAN ADIGÜZEL |
2015 |
6 |
EBRU ŞEYMA |
SALTIK |
DERSHANELERİN DÖNÜŞÜM SÜRECİYLE VE EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİN BU SÜREÇTEKİ ROLÜYLE İLGİLİ DÜŞÜNCE VE PLANLARI |
YAVUZ SAMUR |
2015 |
7 |
MURAT |
ŞAHİN |
OYUNLAŞTIRILMIŞ OYUN TEMELLİ ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİ BAŞARILARINA VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2015 |
8 |
FATMA DENİZ |
YALÇIN |
EĞİTİM KURUMLARINDA TEKNOLOJİ ILE DEĞİŞİM SÜRECİ: BİR YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU ÖRNEĞİ |
TUFAN ADIGÜZEL |
2015 |
9 |
EVRİM |
EMEKSİZ |
İŞ DOYUMUNUN YORDAYICISI OLARAK ÇOK BOYUTLU ÖRGÜTSEL KİMLİKLENME: İŞLE BÜTÜNLEŞMENİN ARACILIK ROLÜ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2015 |
11 |
SUZAN |
KARADAĞ |
EĞİTİM KURUMLARINDA MENTORLUK UYGULAMALARI: DURUM ANALİZİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2015 |
12 |
BERRİN |
PARLAK |
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN ZORUNLU YER DEĞİŞİKLİĞİ SÜRECİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2015 |
13 |
EMEL |
ŞİMŞEK |
AKADEMİK LİDERLERİN LİDERLİK YAKLAŞIMLARININ DÖRT ÇERÇEVE MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ: DURUM ANALİZİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2015 |
14 |
PINAR |
ALP |
TPACK EXPERIENCE IN CALL THROUGH AN LBD APRROACH: A CASE STUDY REFLECTING ELT TEACHERS’ CALL PERCEPTIONS AND PRACTICES IN AN ONLINE ICT COURSE |
HATİME ÇİFTÇİ |
2015 |
15 |
ASLİN |
ARSLANOĞLU |
THE IMPACT OF COMPUTER-ASSISTED LANGUAGE LEARNING ON THE HEARING-IMPAIRED TURKISH STUDENMTS' MOTIVATION AND THEIR VOCABULARY DEVELOPMENT IN ENGLISH |
FİLİZ POLAT |
2015 |
16 |
ZEYNEP MUTLU |
CANSEVER |
PERCEPTIONS OF NATIVE AND NON-NATIVE EFL INSTRUCTORS IN RELATION TO INTERCULTURAL FOREIGN LANGUAGE TEACHING |
ENİSA MEDE |
2015 |
17 |
NURGÜL |
ERAKMAN |
STUDENT BURNOUT IN AN ENGLISH PREPARATORY PROGRAM AT A TURKISH UNIVERSITY: A CASE STUDY |
ENİSA MEDE |
2015 |
18 |
DUYGU |
FİDANLI |
AIDING SPEAKING PROFICIENCY IN YOUNG ADULT LEARNERS |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2015 |
19 |
TÜLAY |
GAZİOĞLU |
THE EFFECT OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PRAGMATICS ON TURKISH EFL HIGH SCHOOL STUDENTS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2015 |
20 |
MİNE |
GÜLCAN |
TURKISH EFL TEACHERS' AND ADMINISTRATORS' PERCEPTIONS OF SHORT TEACHER TRAINING COURSES: THE CASE OF CELTA |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2015 |
21 |
MELİKE |
IŞIK |
THE NEEDS OF K1-4 ENGLISH LANGUAGE TEACHERS FOR THE DESIGN OF AN IN-SERVICE TEACHER TRAINING PROGRAM |
ENİSA MEDE |
2015 |
22 |
NURAY |
İMRE |
AN INVESTIGATION INTO RELATIONSHIO BETWEEN DEGREE OF LEARNING AUTONOMY, ACADEMIC AND SOICAL VARIABLES |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2015 |
23 |
MELİH |
KAZIMLAR |
BURNOUT LEVELS OF EFL INSTRUCTORS IN RELATION TO ORGANIZATIONAL CONTEXT |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2015 |
24 |
GAMZE |
ÖNER |
EVALUATION OF A1 LEVEL PROGRAM AT AN ENGLISH PREPARATORY SCHOOL IN A TURKISH UNIVERSITY: A CASE STUDY |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2015 |
25 |
RUKİYE ÖZLEM |
ÖZTÜRK |
AN EVALUATION OF MASTER'S PROGRAM IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING AT A TURKISH UNIVERSITY |
ENİSA MEDE |
2015 |
26 |
FİLİZ |
TÜZÜN |
ERASMUS TEACHING STAFF MOBILITY: FROM THE PERCEPTIONS OF TURKISH ELT ACADEMICS |
ENİSA MEDE |
2015 |
27 |
MEHMET EVRİM |
ALTIN |
CHALLENGES FOR THE FUTURE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN GERMANY A CASE STUDY |
SİNEM VATANARTIRAN |
2015 |