| Sayı | Adı | Soyadı | Tez Adı | Danışman Adı | Mezuniyet Yılı |
| 1 | DİNÇER | DEMİR | THE EFFECTS OF IMMEDIATE FEEDBACK INTERVENTIONS WITH DIFFERENT CONTEXTS THROUGH COMPUTER ASSISTED FORMATIVE ASSESSMENT ON TRANSFER OF LEARNING | YAVUZ SAMUR | 2017 |
| 2 | İREM | SARI HESHMATI | THE PREDICTIVE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING, SOCIAL AND COGNITIVE PRESENCE, AND COLLABORATIVE TASK ACHIEVEMENT IN A FACE-TO-FACE EFL CONTEXT | KADİR KOZAN | 2017 |
| 3 | SİBEL | ELVERİCİ | YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SOSYAL BURADALIK, MEMNUNİYET VE BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2017 |
| 4 | YASEMİN | MERT | OYUNLAŞTIRMA UYGULAMASINDA KULLANILAN OYUN ELEMENTLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİN VE VELİLERİN GÖRÜŞLERİ: İÇSEL MOTİVASYON VE TEKNOLOJİ KABUL ÇALIŞMASI | YAVUZ SAMUR | 2017 |
| 5 | GÖKNUR | AŞÇI | OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ DAVRANIŞ DÜZEYLERİ VE ÖĞRETMEN PERFORMANSINA ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGISI | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 6 | MERVE | BIYIK | EĞİTİM KURUMLARINDA YENİLİKÇİ UYGULAMALARIN DEĞİŞİM YÖNETİMİ BOYUTUYLA İNCELENMESİ: MAKER ÖRNEĞİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 7 | ERDAL | BOZKURT | OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINA ETKİSİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 8 | MUSTAFA SERHAT | CANTÜRK | BİR ÖZEL OKUL ZİNCİRİNDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK DAVRANIŞLARINA VE ÖRGÜT İKLİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 9 | TURGAY | ÇALIŞKAN | DENİZCİLİK ALANI ÖĞRETMENLERİNİN DENİZ HİZMET SÜRELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ OLGUNLUK VE ÖĞRENME MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER | ATAKAN ATA | 2017 |
| 10 | FATMA GÖZDE | DİNÇ | RESMİ ORTAOKUL GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL YARATICILIK ALGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MANİSA İLİ SALİHLİ İLÇESİ ÖRNEĞİ) | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 11 | FATİH | IŞILDAK | ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ | ATAKAN ATA | 2017 |
| 12 | BURAK | ÖNCÜ | OKUL ÖNCESİ YÖNETİCİLERİNİN ALGILANAN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KIRKLARELİ İLİ ÖRNEĞİ) | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 13 | ÇİĞDEM | SİRKE | ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNDE ÖRGÜTSEL STRES VE ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 14 | ŞEVKİ | TAN | MESLEK LİSELERİNDE ÖRGÜTSEL ADALETİN OKUL-SANAYİ İŞBİRLİĞİNE ETKİSİ VE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIĞIN ARACI ROLÜ: İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 15 | ZEYNEP | TAŞ | EĞİTİMDE 180 DERECE PERFORMANS DEĞERLENDİRME: VAKA ANALİZİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 16 | AYŞE | TUNÇSOY | ALTERNATİF OKUL SİSTEMLERİNE BAKIŞ: ALTERNATİF OKUL YÖNETİCİLERİ, ÖĞRETMENLERİ VE VELİLERİNİN DEĞERLENDİRMELERİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 17 | HARİKA | YILMAZ | EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDE OTANTİK LİDERLİK, MAKYAVELİZM VE JOHARI PENCERESİNİN ETKİSİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 18 | DEMET | ATAGÜN | ÖĞRENCİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL YÖNELİM ÖRÜNTÜLERİ ARASINDAKİ UYUMU BELİRLEME DENEMESİ | ALİ BAYKAL | 2017 |
| 19 | TÜMAY | DALKILIÇ FER | İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZI ÇALIŞMALARININ SÜREÇ İÇERİSİNDEKİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ | ALİ BAYKAL | 2017 |
| 20 | BÜŞRA | ALGIN | THE BURNOUT LEVELS OF YOUNG LEARNER ENGLISH TEACHERS IN PRIVATE K12 SCHOOLS IN RELATION TO ORGANIZATIONALCONTEXT | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2017 |
| 21 | TUĞBA | ARSLAN | INVESTIGATING L2 MOTIVATIONAL SELF SYSTEM OF TURKISH LEARNERS OF ENGLISH: A CORRELATIONAL STUDY | HATİME ÇİFTÇİ | 2017 |
| 22 | MURAT | ATA | THE IMPACT OF PROCESS-BASED WRITING INSTRUCTION ON L2 LEARNERS' WRITING PERFORMANCES AND SELF-EFFICACIES | KENAN DİKİLİTAŞ | 2017 |
| 23 | GÜLŞAH | BARIŞ | THE EFFECT OF JIGSAW COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE ON B2 LEVEL TURKISH EFL UNIVERSITY STUDENTS' READING MOTIVATION | AYLİN TEKİNER TOLU | 2017 |
| 24 | PELİN | BİRSEN | EFFECT OF GAMIFIED GAME-BASED LEARNING ON L2 VOCABULARY RETENTION BY YOUNG LEARNERS | HATİME ÇİFTÇİ | 2017 |
| 25 | SERVET | ÇÖREKÇİOĞLU | A CASE STUDY ON TEACHER AND STUDENT PERCEPTIONS TOWARDS THE ONLINE EXAMS | AYLİN TEKİNER TOLU | 2017 |
| 26 | SEVAL | DOĞAN | A LANGUAGE FOCUSED NEEDS ANALYSIS FOR EFL SPEAKING IN PREPARATORY PROGRAMS: A CASE IN TURKEY | ENİSA MEDE | 2017 |
| 27 | GÖKHAN | DUMAN | IN-SERVICE TRAINING NEEDS ANALYSIS OF TURKISH LANGUAGE AND CULTURE TEACHERS IN GERMANY-THE EXAMPLE OF WÜRTTEMBERG REGION | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2017 |
| 28 | EBRU PINAR | ELMACI | THE PERCEPTIONS OF ELT STUDENTS TEACHERS TOWARDS THE USE OF IWBS AT A VOCATIONAL AND TECHNICAL HIGH SCHOOL | AYLİN TEKİNER TOLU | 2017 |
| 29 | HATİCE | GÖK | THE IMPLEMENTATION OF VARIOUS VOCABULARY TEACHING STRATEGIES ON YOUNG LEARNERS | YEŞİM KEŞLİ DOLLAR | 2017 |
| 30 | MİNE | GÜNDÜZ | THE IMPACT OF CRITICAL THINKING BASED INSTRUCTION ON TURKISH EFL STUDENTS' CRITICAL THINKING DISPOSITION LEVEL, CRITICAL READING SELF EFFICACY LEVEL, ENGLISH WRITING PERFORMANCE AND OPINIONS ON CRITICAL THINKING | DERİN ATAY | 2017 |
| 31 | BURCU | KARAKAYA | SELF-ASSESSMENT IN SECOND LANGUAGE SPEAKING ABILITY: AN EVALUATION OF STUDENTS' ACCURACY AND PERCEPTION OF GROWTH | ENİSA MEDE | 2017 |
| 32 | AYTEN | KAYA | EXAMINING THE INTEGRATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ESL/EFL TEXTBOOKS | HATİME ÇİFTÇİ | 2017 |
| 33 | HAKAN | KÖRLÜ | THE IMPACT OF QUIZLET ON PERFORMANCE AND AUTONOMY IN VOCABULARY LEARNING OF TURKISH EFL LEARNERS | ENİSA MEDE | 2017 |
| 34 | TUĞÇE | KÖSE | INVESTIGATING THE USE OF A MOBILE FLASHCARD APPLICATION REMEMBA ON THE VOCABULARY DEVELOPMENT AND MOTIVATION OF TURKISH EFL LEARNERS | ENİSA MEDE | 2017 |
| 35 | Benjamin Warren | Oliver | PERCEIVING THE BINARY: AN ATTITUDINAL ASSESSMENT OF ENGLISH EDUCATIONAL CURRICULA BY NATIVE AND NON-NATIVE ENGLISH TEACHERS IN TURKEY | ENİSA MEDE | 2017 |
| 36 | SERPİL | ÖZ | THE EFFECTS OF MINDFULNESS TRAINING ON STUDENTS' LS SPEAKING ANXIETY, WILLINGNESS TO COMMUNICATE, LEVEL OF MINDFULNESS AND L2 SPEAKING PERFORMANCE | DERİN ATAY | 2017 |
| 37 | ASLI | ÖZKESKİN | EPISTEMIC STANCE IN ELF CORPUS: THE CASE OF I THINK IN CONFERENCE DISCUSSIONS | HATİME ÇİFTÇİ | 2017 |
| 38 | ECE | SAĞLIK | THE IMPACT OF GAMIFIED GAME-BASED VOCABULARY TEACHING ON SUCCESS AND MOTIVATION | ENİSA MEDE | 2017 |
| 39 | DENİZ | ŞİMŞEK | NEEDS-BASED COURSE EVALUATION FOR 2ND GRADE ENGLISH LEARNERS: A CASE FROM TURKEY | ENİSA MEDE | 2017 |
| 40 | EDA | ASLAN | THE IMPACT OF EXPLICIT LISTENING STRATEGY TRAINING ON ELEMENTARY LEVEL STUDENTS' LISTENING COMPREHENSION | KENAN DİKİLİTAŞ | 2017 |
| 41 | KERİM | BİÇER | EXPLORATION PRACTISE AND ITS IMPACT ON TEACHING AND LEARNING PROCESS: A COLLECTIVE CASE STUDY ANALYSIS | KENAN DİKİLİTAŞ | 2017 |
| 42 | GİZEM | BOLCAL ER | EFL INSTRUCTORS' SELF-EFFICACY ABOUT SUSTAINING PROFESSIONAL DEVELOPMENT ENGAGEMENT | KENAN DİKİLİTAŞ | 2017 |
| 43 | AYŞE | KAPLAN | A BLENDED ACADEMIC WRITING COURSE FOR MEDICAL STUDENT DIOGNOSING EAP WRITING NEEDS AND SYLLABUS DESIGN | AYLİN TEKİNER TOLU | 2017 |
| 44 | İLKNUR | KURTULMUŞ | AN ASSESSMENT OF ACADEMIC READING AND WRITING NEEDS OF UNDERGRADUATE ELT STUDENTS | ENİSA MEDE | 2017 |
| 45 | MİRAY | OĞUZ | METACOGNITIVE READING STRATEGY AWARENESS OF B1 LEVEL PREP CLASS STUDENTS | AYLİN TEKİNER TOLU | 2017 |
| 46 | NESLİHAN | YILMAZ | FOSTERING STUDENTS' L2 WRITING THROUGH INTERACTIVE WRITING TOOLS | KENAN DİKİLİTAŞ | 2017 |
| 47 | TUĞÇE | GÜZELYURT | 48-66 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE UYGUN ÇOCUK KİTABI KRİTERLERİNİN BELİRLENMESİNDE DELPHI TEKNİĞİ UYGULAMASI | SEDA SARAÇ | 2017 |
| 48 | CEYDA | YANAR | OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN PLANLAMA BECERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ | SEDA SARAÇ | 2017 |
| 49 | MÜGE | ARVİŞ | ÖZEL OKUL SEKTÖRÜNDE SOSYAL DESTEK VE ROL ÇATIŞMASI İLİŞKİSİNDE CİNSİYETİN FARKLILAŞTIRICI ROLÜ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2017 |
| 50 | HAYRULLAH | CAN | OKUL ÖNCESI EĞİTİM KURUMLARINDA OKUL YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI: ÇATALCA ÖRNEĞİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 51 | SİNEM | YILMAZ | DEĞERLERE DAYALI OKUL YÖNETİMİNİN OKUL KÜLTÜRÜNE ETKİSİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2017 |
| 52 | HATİCE DERYA | KÜÇÜK | ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNİN EMPATİ BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ | RAZİYE BİLGE UZUN | 2017 |