Sayı |
Adı |
Soyadı |
Tez Adı |
Danışman Adı |
Mezuniyet Yılı |
1 |
DİNÇER |
DEMİR |
THE EFFECTS OF IMMEDIATE FEEDBACK INTERVENTIONS WITH DIFFERENT CONTEXTS THROUGH COMPUTER ASSISTED FORMATIVE ASSESSMENT ON TRANSFER OF LEARNING |
YAVUZ SAMUR |
2017 |
2 |
İREM |
SARI HESHMATI |
THE PREDICTIVE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING, SOCIAL AND COGNITIVE PRESENCE, AND COLLABORATIVE TASK ACHIEVEMENT IN A FACE-TO-FACE EFL CONTEXT |
KADİR KOZAN |
2017 |
3 |
SİBEL |
ELVERİCİ |
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SOSYAL BURADALIK, MEMNUNİYET VE BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2017 |
4 |
YASEMİN |
MERT |
OYUNLAŞTIRMA UYGULAMASINDA KULLANILAN OYUN ELEMENTLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİN VE VELİLERİN GÖRÜŞLERİ: İÇSEL MOTİVASYON VE TEKNOLOJİ KABUL ÇALIŞMASI |
YAVUZ SAMUR |
2017 |
5 |
GÖKNUR |
AŞÇI |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ DAVRANIŞ DÜZEYLERİ VE ÖĞRETMEN PERFORMANSINA ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGISI |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
6 |
MERVE |
BIYIK |
EĞİTİM KURUMLARINDA YENİLİKÇİ UYGULAMALARIN DEĞİŞİM YÖNETİMİ BOYUTUYLA İNCELENMESİ: MAKER ÖRNEĞİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
7 |
ERDAL |
BOZKURT |
OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINA ETKİSİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
8 |
MUSTAFA SERHAT |
CANTÜRK |
BİR ÖZEL OKUL ZİNCİRİNDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK DAVRANIŞLARINA VE ÖRGÜT İKLİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
9 |
TURGAY |
ÇALIŞKAN |
DENİZCİLİK ALANI ÖĞRETMENLERİNİN DENİZ HİZMET SÜRELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ OLGUNLUK VE ÖĞRENME MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER |
ATAKAN ATA |
2017 |
10 |
FATMA GÖZDE |
DİNÇ |
RESMİ ORTAOKUL GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL YARATICILIK ALGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MANİSA İLİ SALİHLİ İLÇESİ ÖRNEĞİ) |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
11 |
FATİH |
IŞILDAK |
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
ATAKAN ATA |
2017 |
12 |
BURAK |
ÖNCÜ |
OKUL ÖNCESİ YÖNETİCİLERİNİN ALGILANAN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KIRKLARELİ İLİ ÖRNEĞİ) |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
13 |
ÇİĞDEM |
SİRKE |
ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNDE ÖRGÜTSEL STRES VE ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
14 |
ŞEVKİ |
TAN |
MESLEK LİSELERİNDE ÖRGÜTSEL ADALETİN OKUL-SANAYİ İŞBİRLİĞİNE ETKİSİ VE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIĞIN ARACI ROLÜ: İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
15 |
ZEYNEP |
TAŞ |
EĞİTİMDE 180 DERECE PERFORMANS DEĞERLENDİRME: VAKA ANALİZİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
16 |
AYŞE |
TUNÇSOY |
ALTERNATİF OKUL SİSTEMLERİNE BAKIŞ: ALTERNATİF OKUL YÖNETİCİLERİ, ÖĞRETMENLERİ VE VELİLERİNİN DEĞERLENDİRMELERİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
17 |
HARİKA |
YILMAZ |
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDE OTANTİK LİDERLİK, MAKYAVELİZM VE JOHARI PENCERESİNİN ETKİSİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
18 |
DEMET |
ATAGÜN |
ÖĞRENCİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL YÖNELİM ÖRÜNTÜLERİ ARASINDAKİ UYUMU BELİRLEME DENEMESİ |
ALİ BAYKAL |
2017 |
19 |
TÜMAY |
DALKILIÇ FER |
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZI ÇALIŞMALARININ SÜREÇ İÇERİSİNDEKİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ |
ALİ BAYKAL |
2017 |
20 |
BÜŞRA |
ALGIN |
THE BURNOUT LEVELS OF YOUNG LEARNER ENGLISH TEACHERS IN PRIVATE K12 SCHOOLS IN RELATION TO ORGANIZATIONALCONTEXT |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2017 |
21 |
TUĞBA |
ARSLAN |
INVESTIGATING L2 MOTIVATIONAL SELF SYSTEM OF TURKISH LEARNERS OF ENGLISH: A CORRELATIONAL STUDY |
HATİME ÇİFTÇİ |
2017 |
22 |
MURAT |
ATA |
THE IMPACT OF PROCESS-BASED WRITING INSTRUCTION ON L2 LEARNERS' WRITING PERFORMANCES AND SELF-EFFICACIES |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2017 |
23 |
GÜLŞAH |
BARIŞ |
THE EFFECT OF JIGSAW COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE ON B2 LEVEL TURKISH EFL UNIVERSITY STUDENTS' READING MOTIVATION |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2017 |
24 |
PELİN |
BİRSEN |
EFFECT OF GAMIFIED GAME-BASED LEARNING ON L2 VOCABULARY RETENTION BY YOUNG LEARNERS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2017 |
25 |
SERVET |
ÇÖREKÇİOĞLU |
A CASE STUDY ON TEACHER AND STUDENT PERCEPTIONS TOWARDS THE ONLINE EXAMS |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2017 |
26 |
SEVAL |
DOĞAN |
A LANGUAGE FOCUSED NEEDS ANALYSIS FOR EFL SPEAKING IN PREPARATORY PROGRAMS: A CASE IN TURKEY |
ENİSA MEDE |
2017 |
27 |
GÖKHAN |
DUMAN |
IN-SERVICE TRAINING NEEDS ANALYSIS OF TURKISH LANGUAGE AND CULTURE TEACHERS IN GERMANY-THE EXAMPLE OF WÜRTTEMBERG REGION |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2017 |
28 |
EBRU PINAR |
ELMACI |
THE PERCEPTIONS OF ELT STUDENTS TEACHERS TOWARDS THE USE OF IWBS AT A VOCATIONAL AND TECHNICAL HIGH SCHOOL |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2017 |
29 |
HATİCE |
GÖK |
THE IMPLEMENTATION OF VARIOUS VOCABULARY TEACHING STRATEGIES ON YOUNG LEARNERS |
YEŞİM KEŞLİ DOLLAR |
2017 |
30 |
MİNE |
GÜNDÜZ |
THE IMPACT OF CRITICAL THINKING BASED INSTRUCTION ON TURKISH EFL STUDENTS' CRITICAL THINKING DISPOSITION LEVEL, CRITICAL READING SELF EFFICACY LEVEL, ENGLISH WRITING PERFORMANCE AND OPINIONS ON CRITICAL THINKING |
DERİN ATAY |
2017 |
31 |
BURCU |
KARAKAYA |
SELF-ASSESSMENT IN SECOND LANGUAGE SPEAKING ABILITY: AN EVALUATION OF STUDENTS' ACCURACY AND PERCEPTION OF GROWTH |
ENİSA MEDE |
2017 |
32 |
AYTEN |
KAYA |
EXAMINING THE INTEGRATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ESL/EFL TEXTBOOKS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2017 |
33 |
HAKAN |
KÖRLÜ |
THE IMPACT OF QUIZLET ON PERFORMANCE AND AUTONOMY IN VOCABULARY LEARNING OF TURKISH EFL LEARNERS |
ENİSA MEDE |
2017 |
34 |
TUĞÇE |
KÖSE |
INVESTIGATING THE USE OF A MOBILE FLASHCARD APPLICATION REMEMBA ON THE VOCABULARY DEVELOPMENT AND MOTIVATION OF TURKISH EFL LEARNERS |
ENİSA MEDE |
2017 |
35 |
Benjamin Warren |
Oliver |
PERCEIVING THE BINARY: AN ATTITUDINAL ASSESSMENT OF ENGLISH EDUCATIONAL CURRICULA BY NATIVE AND NON-NATIVE ENGLISH TEACHERS IN TURKEY |
ENİSA MEDE |
2017 |
36 |
SERPİL |
ÖZ |
THE EFFECTS OF MINDFULNESS TRAINING ON STUDENTS' LS SPEAKING ANXIETY, WILLINGNESS TO COMMUNICATE, LEVEL OF MINDFULNESS AND L2 SPEAKING PERFORMANCE |
DERİN ATAY |
2017 |
37 |
ASLI |
ÖZKESKİN |
EPISTEMIC STANCE IN ELF CORPUS: THE CASE OF I THINK IN CONFERENCE DISCUSSIONS |
HATİME ÇİFTÇİ |
2017 |
38 |
ECE |
SAĞLIK |
THE IMPACT OF GAMIFIED GAME-BASED VOCABULARY TEACHING ON SUCCESS AND MOTIVATION |
ENİSA MEDE |
2017 |
39 |
DENİZ |
ŞİMŞEK |
NEEDS-BASED COURSE EVALUATION FOR 2ND GRADE ENGLISH LEARNERS: A CASE FROM TURKEY |
ENİSA MEDE |
2017 |
40 |
EDA |
ASLAN |
THE IMPACT OF EXPLICIT LISTENING STRATEGY TRAINING ON ELEMENTARY LEVEL STUDENTS' LISTENING COMPREHENSION |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2017 |
41 |
KERİM |
BİÇER |
EXPLORATION PRACTISE AND ITS IMPACT ON TEACHING AND LEARNING PROCESS: A COLLECTIVE CASE STUDY ANALYSIS |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2017 |
42 |
GİZEM |
BOLCAL ER |
EFL INSTRUCTORS' SELF-EFFICACY ABOUT SUSTAINING PROFESSIONAL DEVELOPMENT ENGAGEMENT |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2017 |
43 |
AYŞE |
KAPLAN |
A BLENDED ACADEMIC WRITING COURSE FOR MEDICAL STUDENT DIOGNOSING EAP WRITING NEEDS AND SYLLABUS DESIGN |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2017 |
44 |
İLKNUR |
KURTULMUŞ |
AN ASSESSMENT OF ACADEMIC READING AND WRITING NEEDS OF UNDERGRADUATE ELT STUDENTS |
ENİSA MEDE |
2017 |
45 |
MİRAY |
OĞUZ |
METACOGNITIVE READING STRATEGY AWARENESS OF B1 LEVEL PREP CLASS STUDENTS |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2017 |
46 |
NESLİHAN |
YILMAZ |
FOSTERING STUDENTS' L2 WRITING THROUGH INTERACTIVE WRITING TOOLS |
KENAN DİKİLİTAŞ |
2017 |
47 |
TUĞÇE |
GÜZELYURT |
48-66 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE UYGUN ÇOCUK KİTABI KRİTERLERİNİN BELİRLENMESİNDE DELPHI TEKNİĞİ UYGULAMASI |
SEDA SARAÇ |
2017 |
48 |
CEYDA |
YANAR |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN PLANLAMA BECERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
SEDA SARAÇ |
2017 |
49 |
MÜGE |
ARVİŞ |
ÖZEL OKUL SEKTÖRÜNDE SOSYAL DESTEK VE ROL ÇATIŞMASI İLİŞKİSİNDE CİNSİYETİN FARKLILAŞTIRICI ROLÜ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2017 |
50 |
HAYRULLAH |
CAN |
OKUL ÖNCESI EĞİTİM KURUMLARINDA OKUL YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI: ÇATALCA ÖRNEĞİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
51 |
SİNEM |
YILMAZ |
DEĞERLERE DAYALI OKUL YÖNETİMİNİN OKUL KÜLTÜRÜNE ETKİSİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2017 |
52 |
HATİCE DERYA |
KÜÇÜK |
ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNİN EMPATİ BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2017 |