Tezler - 2017

Sayı Adı Soyadı Tez Adı Danışman Adı Mezuniyet Yılı
1 DİNÇER  DEMİR THE EFFECTS OF IMMEDIATE FEEDBACK INTERVENTIONS WITH DIFFERENT CONTEXTS THROUGH COMPUTER ASSISTED FORMATIVE ASSESSMENT ON TRANSFER OF LEARNING YAVUZ SAMUR 2017
2 İREM SARI HESHMATI THE PREDICTIVE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING, SOCIAL AND COGNITIVE PRESENCE, AND COLLABORATIVE TASK ACHIEVEMENT IN A FACE-TO-FACE EFL CONTEXT KADİR KOZAN 2017
3 SİBEL ELVERİCİ YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SOSYAL BURADALIK, MEMNUNİYET VE BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ ŞİRİN KARADENİZ ORAN 2017
4 YASEMİN MERT OYUNLAŞTIRMA UYGULAMASINDA KULLANILAN OYUN ELEMENTLERİNE YÖNELİK ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİN VE VELİLERİN GÖRÜŞLERİ: İÇSEL MOTİVASYON VE TEKNOLOJİ KABUL ÇALIŞMASI YAVUZ SAMUR 2017
5 GÖKNUR AŞÇI OKUL YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİ DAVRANIŞ DÜZEYLERİ VE ÖĞRETMEN PERFORMANSINA ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGISI SİNEM VATANARTIRAN 2017
6 MERVE BIYIK EĞİTİM KURUMLARINDA YENİLİKÇİ UYGULAMALARIN DEĞİŞİM YÖNETİMİ BOYUTUYLA İNCELENMESİ: MAKER ÖRNEĞİ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
7 ERDAL BOZKURT OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINA ETKİSİ SİNEM VATANARTIRAN 2017
8 MUSTAFA SERHAT CANTÜRK BİR ÖZEL OKUL ZİNCİRİNDE ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK DAVRANIŞLARINA VE ÖRGÜT İKLİMİNE İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ SİNEM VATANARTIRAN 2017
9 TURGAY ÇALIŞKAN DENİZCİLİK ALANI ÖĞRETMENLERİNİN DENİZ HİZMET SÜRELERİ İLE ÖĞRENCİLERİN MESLEKİ OLGUNLUK VE ÖĞRENME MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLER ATAKAN ATA 2017
10 FATMA GÖZDE DİNÇ RESMİ ORTAOKUL GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL YARATICILIK ALGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MANİSA İLİ SALİHLİ İLÇESİ ÖRNEĞİ) SİNEM VATANARTIRAN 2017
11 FATİH IŞILDAK ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ ATAKAN ATA 2017
12 BURAK ÖNCÜ OKUL ÖNCESİ YÖNETİCİLERİNİN ALGILANAN LİDERLİK STİLLERİ İLE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YAŞADIKLARI ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KIRKLARELİ İLİ ÖRNEĞİ) BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
13 ÇİĞDEM SİRKE ÖZEL OKUL ÖĞRETMENLERİNDE ÖRGÜTSEL STRES VE ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
14 ŞEVKİ TAN MESLEK LİSELERİNDE ÖRGÜTSEL ADALETİN OKUL-SANAYİ İŞBİRLİĞİNE ETKİSİ VE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIĞIN ARACI ROLÜ: İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
15 ZEYNEP TAŞ EĞİTİMDE 180 DERECE PERFORMANS DEĞERLENDİRME: VAKA ANALİZİ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
16 AYŞE TUNÇSOY ALTERNATİF OKUL SİSTEMLERİNE BAKIŞ: ALTERNATİF OKUL YÖNETİCİLERİ, ÖĞRETMENLERİ VE VELİLERİNİN DEĞERLENDİRMELERİ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
17 HARİKA YILMAZ EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDE OTANTİK LİDERLİK, MAKYAVELİZM VE JOHARI PENCERESİNİN ETKİSİ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
18 DEMET ATAGÜN ÖĞRENCİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL YÖNELİM ÖRÜNTÜLERİ ARASINDAKİ UYUMU BELİRLEME DENEMESİ ALİ BAYKAL 2017
19 TÜMAY DALKILIÇ FER İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZI ÇALIŞMALARININ SÜREÇ İÇERİSİNDEKİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ ALİ BAYKAL 2017
20 BÜŞRA ALGIN THE BURNOUT LEVELS OF YOUNG LEARNER ENGLISH TEACHERS IN PRIVATE K12 SCHOOLS IN RELATION TO ORGANIZATIONALCONTEXT YEŞİM KEŞLİ DOLLAR 2017
21 TUĞBA ARSLAN INVESTIGATING L2 MOTIVATIONAL SELF SYSTEM OF TURKISH LEARNERS OF ENGLISH: A CORRELATIONAL STUDY HATİME ÇİFTÇİ 2017
22 MURAT ATA THE IMPACT OF PROCESS-BASED WRITING INSTRUCTION ON L2 LEARNERS' WRITING PERFORMANCES AND SELF-EFFICACIES KENAN DİKİLİTAŞ 2017
23 GÜLŞAH BARIŞ THE EFFECT OF JIGSAW COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE ON B2 LEVEL TURKISH EFL UNIVERSITY STUDENTS' READING MOTIVATION AYLİN TEKİNER TOLU 2017
24 PELİN BİRSEN EFFECT OF GAMIFIED GAME-BASED LEARNING ON L2 VOCABULARY RETENTION BY YOUNG LEARNERS HATİME ÇİFTÇİ 2017
25 SERVET ÇÖREKÇİOĞLU A CASE STUDY ON TEACHER AND STUDENT PERCEPTIONS TOWARDS THE ONLINE EXAMS AYLİN TEKİNER TOLU 2017
26 SEVAL DOĞAN A LANGUAGE FOCUSED NEEDS ANALYSIS FOR EFL SPEAKING IN PREPARATORY PROGRAMS: A CASE IN TURKEY ENİSA MEDE 2017
27 GÖKHAN DUMAN IN-SERVICE TRAINING NEEDS ANALYSIS OF TURKISH LANGUAGE AND CULTURE TEACHERS IN GERMANY-THE EXAMPLE OF WÜRTTEMBERG REGION YEŞİM KEŞLİ DOLLAR 2017
28 EBRU PINAR ELMACI THE PERCEPTIONS OF ELT STUDENTS TEACHERS TOWARDS THE USE OF IWBS AT A VOCATIONAL AND TECHNICAL HIGH SCHOOL AYLİN TEKİNER TOLU 2017
29 HATİCE GÖK THE IMPLEMENTATION OF VARIOUS VOCABULARY TEACHING STRATEGIES ON YOUNG LEARNERS YEŞİM KEŞLİ DOLLAR 2017
30 MİNE GÜNDÜZ THE IMPACT OF CRITICAL THINKING BASED INSTRUCTION ON TURKISH EFL STUDENTS' CRITICAL THINKING DISPOSITION LEVEL, CRITICAL READING SELF EFFICACY LEVEL, ENGLISH WRITING PERFORMANCE AND OPINIONS ON CRITICAL THINKING DERİN ATAY 2017
31 BURCU KARAKAYA SELF-ASSESSMENT IN SECOND LANGUAGE SPEAKING ABILITY: AN EVALUATION OF STUDENTS' ACCURACY AND PERCEPTION OF GROWTH ENİSA MEDE 2017
32 AYTEN KAYA EXAMINING THE INTEGRATION OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ESL/EFL TEXTBOOKS HATİME ÇİFTÇİ 2017
33 HAKAN KÖRLÜ THE IMPACT OF QUIZLET ON PERFORMANCE AND AUTONOMY IN VOCABULARY LEARNING OF TURKISH EFL LEARNERS ENİSA MEDE 2017
34 TUĞÇE KÖSE INVESTIGATING THE USE OF A MOBILE FLASHCARD APPLICATION REMEMBA ON THE VOCABULARY DEVELOPMENT AND MOTIVATION OF TURKISH EFL LEARNERS ENİSA MEDE 2017
35 Benjamin Warren Oliver PERCEIVING THE BINARY: AN ATTITUDINAL ASSESSMENT OF ENGLISH EDUCATIONAL CURRICULA BY NATIVE AND NON-NATIVE ENGLISH TEACHERS IN TURKEY ENİSA MEDE 2017
36 SERPİL ÖZ THE EFFECTS OF MINDFULNESS TRAINING ON STUDENTS' LS SPEAKING ANXIETY, WILLINGNESS TO COMMUNICATE, LEVEL OF MINDFULNESS AND L2 SPEAKING PERFORMANCE DERİN ATAY 2017
37 ASLI ÖZKESKİN EPISTEMIC STANCE IN ELF CORPUS: THE CASE OF I THINK IN CONFERENCE DISCUSSIONS HATİME ÇİFTÇİ 2017
38 ECE SAĞLIK THE IMPACT OF GAMIFIED GAME-BASED VOCABULARY TEACHING ON SUCCESS AND MOTIVATION ENİSA MEDE 2017
39 DENİZ ŞİMŞEK NEEDS-BASED COURSE EVALUATION FOR 2ND GRADE ENGLISH LEARNERS: A CASE FROM TURKEY ENİSA MEDE 2017
40 EDA ASLAN THE IMPACT OF EXPLICIT LISTENING STRATEGY TRAINING ON ELEMENTARY LEVEL STUDENTS' LISTENING COMPREHENSION KENAN DİKİLİTAŞ 2017
41 KERİM BİÇER EXPLORATION PRACTISE AND ITS IMPACT ON TEACHING AND LEARNING PROCESS: A COLLECTIVE CASE STUDY ANALYSIS KENAN DİKİLİTAŞ 2017
42 GİZEM BOLCAL ER EFL INSTRUCTORS' SELF-EFFICACY ABOUT SUSTAINING PROFESSIONAL DEVELOPMENT ENGAGEMENT KENAN DİKİLİTAŞ 2017
43 AYŞE KAPLAN A BLENDED ACADEMIC WRITING COURSE FOR MEDICAL STUDENT DIOGNOSING EAP WRITING NEEDS AND SYLLABUS DESIGN AYLİN TEKİNER TOLU 2017
44 İLKNUR KURTULMUŞ AN ASSESSMENT OF ACADEMIC READING AND WRITING NEEDS OF UNDERGRADUATE ELT STUDENTS ENİSA MEDE 2017
45 MİRAY OĞUZ METACOGNITIVE READING STRATEGY AWARENESS OF B1 LEVEL PREP CLASS STUDENTS AYLİN TEKİNER TOLU 2017
46 NESLİHAN YILMAZ FOSTERING STUDENTS' L2 WRITING THROUGH INTERACTIVE WRITING TOOLS KENAN DİKİLİTAŞ 2017
47 TUĞÇE GÜZELYURT 48-66 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNE UYGUN ÇOCUK KİTABI KRİTERLERİNİN BELİRLENMESİNDE DELPHI TEKNİĞİ UYGULAMASI SEDA SARAÇ 2017
48 CEYDA YANAR OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN PLANLAMA BECERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ SEDA SARAÇ 2017
49 MÜGE ARVİŞ ÖZEL OKUL SEKTÖRÜNDE SOSYAL DESTEK VE ROL ÇATIŞMASI İLİŞKİSİNDE CİNSİYETİN FARKLILAŞTIRICI ROLÜ BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU 2017
50 HAYRULLAH CAN OKUL ÖNCESI EĞİTİM KURUMLARINDA OKUL YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN ALGILARI: ÇATALCA ÖRNEĞİ SİNEM VATANARTIRAN 2017
51 SİNEM YILMAZ DEĞERLERE DAYALI OKUL YÖNETİMİNİN OKUL KÜLTÜRÜNE ETKİSİ SİNEM VATANARTIRAN 2017
52 HATİCE DERYA KÜÇÜK ÖZEL YETENEKLİ OLAN VE OLMAYAN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN LİDERLİK BECERİLERİNİN EMPATİ BECERİLERİ İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ RAZİYE BİLGE UZUN 2017
Bu içerik 24/04/2019 tarihinde güncellenmiştir.