| Sayı | Adı | Soyadı | Tez Adı | Danışman | Mezuniyet Yılı |
| 1 | İSMAİL | ÇAKIT | HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMLARININ HENTBOL TEMEL BECERİLERİ GELİŞİMİNE ETKİSİ | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2014 |
| 2 | ORHAN | KAYA | YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE (ALMANCA) DİJİTAL HİKAYE ANLATIM YÖNTEMİNİN ARAŞTIRILMASI: LİSE ÖĞRENCİLERİ İLE EYLEM ARAŞTIRMASI | AYLİN TEKİNER TOLU | 2014 |
| 3 | GÜLSÜM | MARANGOZ | OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME KARŞI ALGISI | HASAN AYDIN | 2014 |
| 4 | ARZU | BAŞ | ERKEN KARİYER DÖNEMİ SINIF ÖĞRETMENLERİ VE MÜDÜR İLİŞKİSİ: MESLEĞE YAKLAŞIMDA MÜDÜRLERİN ETKİSİ | GÜLAY DALGIÇ | 2014 |
| 5 | MEHMET | BOZ | EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İŞE YABANCILAŞMA VE ÖFKE İLİŞKİSİ (ŞİŞLİ TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ) | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 6 | ZİYNET | CENGİZ | SAĞLIK MESLEK LİSELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 7 | ÖZCAN | DELİÖNÜ | MESLEKİ TEKNİK ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMSUZLUĞU | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 8 | MESUT | DOĞAN | MESLEK LİSESİ 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR ÖZ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ | SİNEM VATANARTIRAN | 2014 |
| 9 | ADEM | DÜZGÜN | OKULLARDA SERBEST KIYAFET UYGULAMASINA İLİŞKİN YÖNETİCİLERİN BAKIŞ AÇISI | NESRIN ÖZDEMİR | 2014 |
| 10 | SONGÜL | EKMEN TÜRKMEN | ÖZEL ZİNCİR VE BUTİK OKULLARININ ÖĞRETMEN İŞE ALIMLARINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 11 | ATİLLA | ERKUL | MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYİ | GÜLAY DALGIÇ | 2014 |
| 12 | İLKNUR | İLİMOĞLU | EĞİTİMİN YERELLEŞMESİ ARACILIĞIYLA YEREL BİRİMLERİN TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNE ETKİLERİ | GÜLAY DALGIÇ | 2014 |
| 13 | CAFER | KARAAYTU | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MİLLİ KİMLİK BİLİNCİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ | FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN | 2014 |
| 14 | HAYDAR | KORKMAZ | ORTA ÖĞRETIM DEVLET OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN YABANCILAŞMA DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞIMLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ | FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN | 2014 |
| 15 | DERYA | ÖZDEMİR | MÜDÜR YARDIMCILARININ MESLEKİ GELİŞİMLERİ KONUSUNDA OKUL MÜDÜRLERİNİN YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ | GÜLAY DALGIÇ | 2014 |
| 16 | TUĞBA | ÖZDİNÇ | OKUL ÖNCESI EĞİTİMDE AİLE KATILIMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI | FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN | 2014 |
| 17 | İLKNUR | ÖZER | OKULLARDA ÖĞRETMENLERİ YAŞADIĞI ÇATIŞMA VE ÇATIŞMA YÖNETİM STİLLERİ | NESRIN ÖZDEMİR | 2014 |
| 18 | GÜLTER GAMZE | SARIPINAR | MESLEK LİSELERİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN AKRANLARI VE ÖĞRETMENLERİ İLE YAŞADIKLARI ÇATIŞMA İLE ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİ | NESRIN ÖZDEMİR | 2014 |
| 19 | AHMET EMİN | ŞEN | ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ KARŞILAŞILMA SIKLIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE ŞİDDETLE BAŞETME STRATEJİLERİ (ESENYURT ÖRNEĞİ) | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 20 | NURSELİ | TAMER | ERGENLERİN TEKNOLOJİK ZORBALIK ALGILARI VE BUNA YÖNELİK TEKNOLOJİK ZORBALIK FARKINDALIĞI EĞİTİMİ: PİLOT UYGULAMA | SİNEM VATANARTIRAN | 2014 |
| 21 | GARİP GÜLER | ZORGÜL | İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MARUZ KALDIĞI PSİKOLOJİK YILDIRMA ILE YABANCILAŞMA ARASİNDAKİ İLİŞKİ (İSTANBUL İLİ AVCILAR İLÇESİ ÖRNEĞİ) | BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU | 2014 |
| 22 | KAROLİN | CANDAN | THE ROLE OF CODE SWITCHING IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSES: A CASE STUDY AT A PRIVATE K-8 SCHOOL | AYLİN TEKİNER TOLU | 2014 |
| 23 | ÇİĞDEM ECE | ÇOKAY | SPEAKING ANXIETY OF NON-NATIVE PREPARATORY SCHOOL TEACHERS IN TURKEY | FEYZA DOYRAN | 2014 |
| 24 | VENERA | KILDYUSHEVA | THE EFFECTS OF MOTHER TONGUE AND SOCIOCULTURAL ASPECTS ON SECOND LANGUAGE ACQUISITION: TURKISH AND ENGLISH L2 LEARNERS | FILIZ SHINE EDİZER | 2014 |
| 25 | BEYZA | OKSAL | THE EFFECTS OF COOPERATIVE LEARNING AND TECHNOLOGY ON ENGLISH LANGUAGE LEARNERS' SPEAKING ANXIETY AND MOTIVATION LEVEL: A CASE STUDY AT A TURKISH PRIVATE UNIVERSITY | FEYZA DOYRAN | 2014 |
| 26 | GAMZE | PİŞGİN | A PRIMARY SCHOOL 2ND GRADE GIFTED STUDENT'S MOTIVATION IN LEARNING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE | FILIZ SHINE EDİZER | 2014 |
| 27 | AILAR | SHAHAMAT | THE INTEGRATION OF COOPERATIVE LEARNING IN FIFTH GRADE EFL CLASSROOMS | ENİSA MEDE | 2014 |