Sayı |
Adı |
Soyadı |
Tez Adı |
Danışman |
Mezuniyet Yılı |
1 |
İSMAİL |
ÇAKIT |
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ORTAMLARININ HENTBOL TEMEL BECERİLERİ GELİŞİMİNE ETKİSİ |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2014 |
2 |
ORHAN |
KAYA |
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE (ALMANCA) DİJİTAL HİKAYE ANLATIM YÖNTEMİNİN ARAŞTIRILMASI: LİSE ÖĞRENCİLERİ İLE EYLEM ARAŞTIRMASI |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2014 |
3 |
GÜLSÜM |
MARANGOZ |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN VE ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME KARŞI ALGISI |
HASAN AYDIN |
2014 |
4 |
ARZU |
BAŞ |
ERKEN KARİYER DÖNEMİ SINIF ÖĞRETMENLERİ VE MÜDÜR İLİŞKİSİ: MESLEĞE YAKLAŞIMDA MÜDÜRLERİN ETKİSİ |
GÜLAY DALGIÇ |
2014 |
5 |
MEHMET |
BOZ |
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE İŞE YABANCILAŞMA VE ÖFKE İLİŞKİSİ (ŞİŞLİ TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ) |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
6 |
ZİYNET |
CENGİZ |
SAĞLIK MESLEK LİSELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
7 |
ÖZCAN |
DELİÖNÜ |
MESLEKİ TEKNİK ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMSUZLUĞU |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
8 |
MESUT |
DOĞAN |
MESLEK LİSESİ 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR ÖZ YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ |
SİNEM VATANARTIRAN |
2014 |
9 |
ADEM |
DÜZGÜN |
OKULLARDA SERBEST KIYAFET UYGULAMASINA İLİŞKİN YÖNETİCİLERİN BAKIŞ AÇISI |
NESRIN ÖZDEMİR |
2014 |
10 |
SONGÜL |
EKMEN TÜRKMEN |
ÖZEL ZİNCİR VE BUTİK OKULLARININ ÖĞRETMEN İŞE ALIMLARINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
11 |
ATİLLA |
ERKUL |
MESLEK LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYİ |
GÜLAY DALGIÇ |
2014 |
12 |
İLKNUR |
İLİMOĞLU |
EĞİTİMİN YERELLEŞMESİ ARACILIĞIYLA YEREL BİRİMLERİN TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNE ETKİLERİ |
GÜLAY DALGIÇ |
2014 |
13 |
CAFER |
KARAAYTU |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MİLLİ KİMLİK BİLİNCİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ |
FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN |
2014 |
14 |
HAYDAR |
KORKMAZ |
ORTA ÖĞRETIM DEVLET OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN YABANCILAŞMA DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞIMLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN |
2014 |
15 |
DERYA |
ÖZDEMİR |
MÜDÜR YARDIMCILARININ MESLEKİ GELİŞİMLERİ KONUSUNDA OKUL MÜDÜRLERİNİN YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ |
GÜLAY DALGIÇ |
2014 |
16 |
TUĞBA |
ÖZDİNÇ |
OKUL ÖNCESI EĞİTİMDE AİLE KATILIMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: BİR DURUM ÇALIŞMASI |
FÜSUN AKDAĞ AYCİBİN |
2014 |
17 |
İLKNUR |
ÖZER |
OKULLARDA ÖĞRETMENLERİ YAŞADIĞI ÇATIŞMA VE ÇATIŞMA YÖNETİM STİLLERİ |
NESRIN ÖZDEMİR |
2014 |
18 |
GÜLTER GAMZE |
SARIPINAR |
MESLEK LİSELERİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN AKRANLARI VE ÖĞRETMENLERİ İLE YAŞADIKLARI ÇATIŞMA İLE ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİ |
NESRIN ÖZDEMİR |
2014 |
19 |
AHMET EMİN |
ŞEN |
ORTAOKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARININ KARŞILAŞILMA SIKLIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE ŞİDDETLE BAŞETME STRATEJİLERİ (ESENYURT ÖRNEĞİ) |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
20 |
NURSELİ |
TAMER |
ERGENLERİN TEKNOLOJİK ZORBALIK ALGILARI VE BUNA YÖNELİK TEKNOLOJİK ZORBALIK FARKINDALIĞI EĞİTİMİ: PİLOT UYGULAMA |
SİNEM VATANARTIRAN |
2014 |
21 |
GARİP GÜLER |
ZORGÜL |
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MARUZ KALDIĞI PSİKOLOJİK YILDIRMA ILE YABANCILAŞMA ARASİNDAKİ İLİŞKİ (İSTANBUL İLİ AVCILAR İLÇESİ ÖRNEĞİ) |
BURÇAK ÇAĞLA GARİPAĞAOĞLU |
2014 |
22 |
KAROLİN |
CANDAN |
THE ROLE OF CODE SWITCHING IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSES: A CASE STUDY AT A PRIVATE K-8 SCHOOL |
AYLİN TEKİNER TOLU |
2014 |
23 |
ÇİĞDEM ECE |
ÇOKAY |
SPEAKING ANXIETY OF NON-NATIVE PREPARATORY SCHOOL TEACHERS IN TURKEY |
FEYZA DOYRAN |
2014 |
24 |
VENERA |
KILDYUSHEVA |
THE EFFECTS OF MOTHER TONGUE AND SOCIOCULTURAL ASPECTS ON SECOND LANGUAGE ACQUISITION: TURKISH AND ENGLISH L2 LEARNERS |
FILIZ SHINE EDİZER |
2014 |
25 |
BEYZA |
OKSAL |
THE EFFECTS OF COOPERATIVE LEARNING AND TECHNOLOGY ON ENGLISH LANGUAGE LEARNERS' SPEAKING ANXIETY AND MOTIVATION LEVEL: A CASE STUDY AT A TURKISH PRIVATE UNIVERSITY |
FEYZA DOYRAN |
2014 |
26 |
GAMZE |
PİŞGİN |
A PRIMARY SCHOOL 2ND GRADE GIFTED STUDENT'S MOTIVATION IN LEARNING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE |
FILIZ SHINE EDİZER |
2014 |
27 |
AILAR |
SHAHAMAT |
THE INTEGRATION OF COOPERATIVE LEARNING IN FIFTH GRADE EFL CLASSROOMS |
ENİSA MEDE |
2014 |