Sayı |
Adı |
Soyadı |
Tez Adı |
Danışman Adı |
Mezuniyet Yılı |
1 |
ZEYNEP |
AÇIKGÖZ |
EFFECTS OF TWO DIFFERENT GAMIFIED STUDENT RESPONSE SYSTEMS ON EFL STUDENTS' VOCABULARY ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
2 |
FEYZEDİN |
ALPKIRAY |
ETKİLEŞİMLİ VİDEO İLE ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN DİNÎ AHLAK EĞİTİMİNDEKİ BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
3 |
SERA İYONA |
ASIĞIĞAN |
OYUNLAŞTIRILMIŞ STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN İÇSEL MOTİVASYON DÜZEYLERİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
4 |
SULTAN |
EDİP |
OYUN TASARIMI ANAHTARI MODELİNE GÖRE BİR KUTU OYUNU TASARLANMASI, GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
5 |
FULYA BİRSU |
KAYA |
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
6 |
ASUMAN |
OKKA |
BİLİM UYGULAMALARI DERSİNDE STEM ALANLARI TEMELİNDE BİR ÖĞRETİM TASARIMI DENEYİMİ |
ŞİRİN KARADENİZ ORAN |
2019 |
7 |
HATİCE ÇİLEM |
PEKŞEN |
EĞİTSEL OYUN TASARLAMA SÜRECİNİN ÖĞRENCİLERİN FRANSIZCA KELİME ÖĞRENİMİNE ETKİSİ VE SÜRECE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ |
YAVUZ SAMUR |
2019 |
8 |
LEYLA |
ARTIK |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK VE GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ |
BETÜL TARHAN ALKAN |
2019 |
9 |
GİZEM |
KARA |
ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
ATAKAN ATA |
2019 |
10 |
ÇİLER |
SEVİNÇ |
EĞİTİM YÖNETİMİNDE BİREYSEL VE GRUPLA BİRLİKTE KARAR ALMANIN FARKLILAŞTIRICI ROLÜ ÜZERİNE BİR VAKA ÇALIŞMASI |
SELAHATTİN TURAN |
2019 |
11 |
EDA NUR |
EREN |
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETMEN DEĞİŞİMİNE ÖĞRENCİLERİN VERDİĞİ TEPKİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
BETÜL TARHAN ALKAN |
2019 |
12 |
AYTAN |
TAGHİYEVA |
DAVRANIŞ VE ÖĞRETİM YÖNETİMİ ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI |
SEDA SARAÇ |
2019 |
13 |
DERYA |
YELKENCİ |
7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK TUTUMLARI İLE MATEMATİK KAYGILARININ İLİŞKİSEL VE KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ |
ALİ BAYKAL |
2019 |
14 |
REFİKA GİZEM |
KÖKCÜ |
DOĞAL MALZEMELERDEN KİL, KUM VE SU İLE HAZIRLANAN OYUN PROGRAMININ 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL DUYGUSAL GELİŞİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ |
IŞIK KAMARAJ |
2019 |
15 |
CEYHUN GİZEM |
ALPARSLAN |
FARKLI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM MODELLERİNİN 54-66 AYLIK ÇOCUKLARIN ÇEVRE TUTUM VE FARKINDALIKLARINA ETKİSİ |
SEDA SARAÇ |
2019 |
16 |
ESRA |
YILDIZ |
HİKÂYE ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DÜNYA'NIN ŞEKLİ VE GECE GÜNDÜZ KAVRAMLARINI ANLAYIŞLARINA ETKİSİ |
MESUT SACKES |
2019 |
17 |
SİMGE |
TOPRAK |
THE PREDICTOR ROLES OF PERCEIVED PERANTAL MONITORING AND EMPATHIC TENDENCY ON BULLYING TENDENCY OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS |
AYNUR EREN GÜMÜŞ |
2019 |
18 |
ÖZLEM |
YILDIZHAN |
MINDFULNESS TEMELLİ ÖFKE YÖNETİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARDA MINDFULNESS VE ÖFKE YÖNETİMİ BECERİLERİNE ETKİSİ |
RAZİYE BİLGE UZUN |
2019 |
19 |
SONGÜL |
SARAÇ |
ÖZEL YETENEKLİ 5, 6, 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ |
MARILENA ZINOVIA LEANA TAŞÇILAR |
2019 |
20 |
ÖZGÜR |
ÇOBAN |
ÜSTÜN YETENEKLİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN KARAKTER EĞİTİMİ PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
HASAN SAİD TORTOP |
2019 |
21 |
GÖKÇE |
DÜLGERCİ |
THE PREDICTIVE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING, SOCIAL AND COGNITIVE PRESENCE, AND LEARNING ACHIEVEMENT IN AN ONLINE EFL LEARNING ENVIRONMENT |
ÖZGÜR ERKUT ŞAHİN |
2019 |
22 |
GÜLSÜM |
ÇEVİKBAŞ |
THE IMPACT OF QUIZIZZ ON THE VOCABULARY DEVELOPMENT AND MOTIVATION OF TURKISH EFL LEARNERS |
ENİSA MEDE |
2019 |
23 |
NURPINAR |
KAZIMLAR |
EXPLORING EFL INSTRUCTORS' PERCEPTIONS OF PREFESSIONAL IDENTITY: THE TURKISH CONTEXT |
ENİSA MEDE |
2019 |