| Sayı | Adı | Soyadı | Tez Adı | Danışman Adı | Mezuniyet Yılı |
| 1 | ZEYNEP | AÇIKGÖZ | EFFECTS OF TWO DIFFERENT GAMIFIED STUDENT RESPONSE SYSTEMS ON EFL STUDENTS' VOCABULARY ACHIEVEMENT AND INTRINSIC MOTIVATION | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 2 | FEYZEDİN | ALPKIRAY | ETKİLEŞİMLİ VİDEO İLE ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN DİNÎ AHLAK EĞİTİMİNDEKİ BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 3 | SERA İYONA | ASIĞIĞAN | OYUNLAŞTIRILMIŞ STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN İÇSEL MOTİVASYON DÜZEYLERİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ VE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 4 | SULTAN | EDİP | OYUN TASARIMI ANAHTARI MODELİNE GÖRE BİR KUTU OYUNU TASARLANMASI, GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 5 | FULYA BİRSU | KAYA | ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARININ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 6 | ASUMAN | OKKA | BİLİM UYGULAMALARI DERSİNDE STEM ALANLARI TEMELİNDE BİR ÖĞRETİM TASARIMI DENEYİMİ | ŞİRİN KARADENİZ ORAN | 2019 |
| 7 | HATİCE ÇİLEM | PEKŞEN | EĞİTSEL OYUN TASARLAMA SÜRECİNİN ÖĞRENCİLERİN FRANSIZCA KELİME ÖĞRENİMİNE ETKİSİ VE SÜRECE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ | YAVUZ SAMUR | 2019 |
| 8 | LEYLA | ARTIK | OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK VE GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ | BETÜL TARHAN ALKAN | 2019 |
| 9 | GİZEM | KARA | ÖĞRETMEN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ | ATAKAN ATA | 2019 |
| 10 | ÇİLER | SEVİNÇ | EĞİTİM YÖNETİMİNDE BİREYSEL VE GRUPLA BİRLİKTE KARAR ALMANIN FARKLILAŞTIRICI ROLÜ ÜZERİNE BİR VAKA ÇALIŞMASI | SELAHATTİN TURAN | 2019 |
| 11 | EDA NUR | EREN | ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖĞRETMEN DEĞİŞİMİNE ÖĞRENCİLERİN VERDİĞİ TEPKİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ | BETÜL TARHAN ALKAN | 2019 |
| 12 | AYTAN | TAGHİYEVA | DAVRANIŞ VE ÖĞRETİM YÖNETİMİ ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİ İÇİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI | SEDA SARAÇ | 2019 |
| 13 | DERYA | YELKENCİ | 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK TUTUMLARI İLE MATEMATİK KAYGILARININ İLİŞKİSEL VE KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ | ALİ BAYKAL | 2019 |
| 14 | REFİKA GİZEM | KÖKCÜ | DOĞAL MALZEMELERDEN KİL, KUM VE SU İLE HAZIRLANAN OYUN PROGRAMININ 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN SOSYAL DUYGUSAL GELİŞİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ | IŞIK KAMARAJ | 2019 |
| 15 | CEYHUN GİZEM | ALPARSLAN | FARKLI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM MODELLERİNİN 54-66 AYLIK ÇOCUKLARIN ÇEVRE TUTUM VE FARKINDALIKLARINA ETKİSİ | SEDA SARAÇ | 2019 |
| 16 | ESRA | YILDIZ | HİKÂYE ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN DÜNYA'NIN ŞEKLİ VE GECE GÜNDÜZ KAVRAMLARINI ANLAYIŞLARINA ETKİSİ | MESUT SACKES | 2019 |
| 17 | SİMGE | TOPRAK | THE PREDICTOR ROLES OF PERCEIVED PERANTAL MONITORING AND EMPATHIC TENDENCY ON BULLYING TENDENCY OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS | AYNUR EREN GÜMÜŞ | 2019 |
| 18 | ÖZLEM | YILDIZHAN | MINDFULNESS TEMELLİ ÖFKE YÖNETİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARDA MINDFULNESS VE ÖFKE YÖNETİMİ BECERİLERİNE ETKİSİ | RAZİYE BİLGE UZUN | 2019 |
| 19 | SONGÜL | SARAÇ | ÖZEL YETENEKLİ 5, 6, 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ | MARILENA ZINOVIA LEANA TAŞÇILAR | 2019 |
| 20 | ÖZGÜR | ÇOBAN | ÜSTÜN YETENEKLİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN KARAKTER EĞİTİMİ PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ | HASAN SAİD TORTOP | 2019 |
| 21 | GÖKÇE | DÜLGERCİ | THE PREDICTIVE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING, SOCIAL AND COGNITIVE PRESENCE, AND LEARNING ACHIEVEMENT IN AN ONLINE EFL LEARNING ENVIRONMENT | ÖZGÜR ERKUT ŞAHİN | 2019 |
| 22 | GÜLSÜM | ÇEVİKBAŞ | THE IMPACT OF QUIZIZZ ON THE VOCABULARY DEVELOPMENT AND MOTIVATION OF TURKISH EFL LEARNERS | ENİSA MEDE | 2019 |
| 23 | NURPINAR | KAZIMLAR | EXPLORING EFL INSTRUCTORS' PERCEPTIONS OF PREFESSIONAL IDENTITY: THE TURKISH CONTEXT | ENİSA MEDE | 2019 |