Program Adı : Pazarlama Program Dili/Türü: Türkçe /Tezsiz-Tezli Program Koordinatörü : Doç. Dr.Ela Ünler Koordinatör Yardımcısı: Sema Coşkun E-posta :[email protected] Tel: +90 212 381 01 72
PROGRAM TANIMI
Yüksek Lisans eğitiminde yıllara dayanan tecrübesini ve uzmanlığını farklı alanlarda genişleterek İstanbul’un kalbindeki kampüsünden Türkiye’nin dört bir yanına yüksek lisans eğitimleriyle ulaşmayı hedefleyen Bahçeşehir Üniversitesi, Haftasonu Pazarlama programı altında eğitim vermeye 2011 – 2012 Güz Dönemi itibariyle başlamıştır.
Haftasonu Pazarlama Programı özellikle iş günlerinde yoğun iş temposu nedeniyle uzmanlaşmaya vakit bulamayan profesyoneller için geliştirilen bir yüksek lisans programıdır. Programı diğer yüksek lisans programından ayıran en önemli özellikler ise öğrencilerine iki senelik MBA programları ile aynı kalitede eğitim ve müfredat sunarken dersleri haftasonu takip etme imkanı vermesi ve bir senelik paket bir program olmasıdır.
Haftasonu Pazarlama programı, katılımcıların modern işletmecilik ve pazarlama yönetimi uygulamalarını içselleştirmelerini sağlamanın yanı sıra, marka yönetiminde derinleşerek, kurumlarını müşteri odaklı bir yaklaşımla ileriye götürecek bilgi ve becerileri edinmelerini hedefler.
Pazarlama ; işletmenin rekabetçi gücünün ve tüketici gereksinimlerinin değerlendirilmesi neticesinde, örgütün hedeflerine ulaşmasını sağlamak amacı ile analiz, planlama, uygulama ve kontrole dayalı çok kapsamlı bir dizi eylemi içerir. Nitekim, günümüzün giderek çetinleşen rekabet ortamında, pazarlama stratejilerini değişen piyasa şartları ve tüketici ihtiyaçlarını göz önüne alarak oluşturan firmalar başarılı olabilmektedir. Bu başarıyı yakalamak için de “marka geliştirmek” büyük önem kazanmaktadır. Başarılı marka yaratabilmenin yanısıra bu markayı yönetebilmek de aynı derecede bilgi ve beceri gerektirir. Pazarlama programı başarılı markalar yaratma ve yönetme konularında karar ve yönetim süreçleri ile ilgili altyapıyı kazandırmak üzere küresel ve yerel arenadaki eğilim ve ihtiyaçları göz önüne alarak geliştirilmiştir. Program, katılımcılara stratejik pazarlama ve marka yönetiminin kavramsal boyutları kadar pratik boyutlarını da inceleme ve uygulama fırsatlarını vermektir.