Dijital Medya Yönetimi
PROGRAM TANIMI
Son 20 yıldaki değişim dünyayı ve doğal olarak Türkiye’yi öyle bir noktaya getirdi ki insanlar günün tüm haberlerini almak için televizyon karşısına geçmiyor ya da gazetelere rağbet etmiyor. Aksine, tüm haberler içerisinde ilgi duyduklarını seçerek inceliyor. Tam da bu sebepten ötürü dijital medyanın kullanılmaya başlamasından ötürü haber alma konusunda da, haber kullanma konusunda da ciddi bir değişiklik oluştu. Ancak bu büyük özgürlük, büyük lüks beraberinde bazı problemleri de getirdi.
Dijital medya yönetimi, işin etik kısmını, doğru bilginin doğru yere kanalize edilmesini, yalan haber ve kara propagandadan kaçınılmasını sağlıyor. Böylece hukukun, etiğin, evrensel yayıncılık ilkelerinin her şeyden önde tutulması medya dijitalleşse bile çok önemli bir unsur olmak zorunda kaldı. Bu programlarla birlikte temel amacımız bu konuda master ve doktora yapacak öğrencilerimizin ileride yetiştirecekleri öğrencilerine veya özel sektördeki işlerinde her alana yayılmış böylesi devasa bir gücün doğru, etik, stratejik olarak ulusal ve evrensel yayıncılık ilkeleri çerçevesinde kullanılması perspektifinde bir master ve doktora programı oluşturmayı hedefleyerek geleceğin tek medyası olan sosyal medyanın doğru yönlendirilmesi noktasında eğitim veren ir program oluşturmak en büyük gayemizdir.