Burs Koordinasyon Birimi, öğrencilerin kayıt olduktan sonra kendilerine sağlanan burs işlemleri ile ilgili başvuru ve süreci yürütme birimidir.
Akademik Yıl kayıt yenileme ücreti konusunda maddi sorun yaşayan öğrencilerin ödeme taleplerinin değerlendirildiği Burs/Finans Komisyonu işlemleri birim tarafından yürütülür.
D Blok’ta yer alan Burs Koordinasyon Birimi ofisine gelerek yüz yüze veya [email protected] adresine mail atarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Okulda çalışan asistan öğrenci işlemleri de bu birim tarafından yürütülür. Kriterlere uyan öğrencilerimiz ders programlarına uygun olacak şekilde ihtiyaç duyulan birimlerde ayda 60 saate kadar çalışabilirler.
Öğrenci dekanlığı duyuru maillerini ve öğrenci dekanlığı instagram sayfasında duyurulan ilanları takip ederek başvuru yapabilirler.
Burs ve Destek Yönergesi (2023-2024 akademik yılı öncesi kayıtlı öğrencileri kapsamaktadır, 2023 ve sonrası kayıtlı öğrenciler için bilgiler Bau Burs ve Destek Yönergesi madde 13’te yer almaktadır.)
Ayrıca Öğrenim ücretine istinaden sağlanan başarı bursu ve diğer alınabilecek burslara ilişkin detaylı bilgiyi aşağıda yer alan yönergelerden detaylı öğrenebilirsiniz.
Başarı Burs Yönergesi
Burs Koordinasyon Birimi: Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Güney Kampüs D Blok 1.kat