Irak, M., Soylu, C. & Çapan D. (2015). Wisconsin Kart Eşleme Testi ve Olay-İlişkili Beyin Potansiyelleri Arasındaki İlişkiler. Türk Psikoloji Dergisi, 29 (74), 95-104
Irak, M., Çapan, D. & Soylu, C. (2015). Üstbilişsel Süreçlerde Yaşa Bağlı Değişiklikler. Türk Psikoloji Dergisi, 30 (75), 64-75
Irak, M. (2005). Hatırlamanın ve unutmanın farkındalığı: Sağlıklı bireylerde ve bazı beyin hasarlarında üst-biliş sürecinin işleyişi. Türk Psikoloji Yazıları, 8 (Ek sayı), 1-15.
Kılıç, B.G. Koçkar, A.İ., Irak, M. Şener, Ş. & Karakaş, S. (2002). Stroop testi TBAG Formu’nun 6-11 yaş grubu çocuklarda standardizasyon çalışması. Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi, 9(2), 86-99.
Karakaş, S., Yalın, A., Irak, M., & Erzengin, Ö.U. (2002). Digit span changes from puberty to old age under different levels of education. Developmental Neuropsychology, 22(2), 423-453.
Irak, M. & Karakaş, S. (2000). Dikkatin beynin nöroelektrik tepkilerine etkisi. Psikiyatri, Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi, 7(3), 179-192.
Karakaş, S., Irak, M., Kurt, M. & Erzengin, Ö.U. (1999). Wisconsin Kart Eşleme Testi ve Stroop Testi TBAG Formu: ölçülen özellikler açısından karşılaştırmalı analiz. Psikiyatri, Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi, 7(3),179-192.
Irak, M. (1998). Uyku ve bilgi işleme süreçleri. Türk Psikoloji Yazıları, 1(1), 13-20.