Irak, M., Soylu, C. & Çapan D. (2015). Wisconsin Kart Eşleme Testi ve Olay-İlişkili Beyin Potansiyelleri Arasındaki İlişkiler. Türk Psikoloji Dergisi, 29 (74), 95-104
Irak, M., Çapan, D. & Soylu, C. (2015). Üstbilişsel Süreçlerde Yaşa Bağlı Değişiklikler. Türk Psikoloji Dergisi, 30 (75), 64-75
Flament, M.F., Geller, D., Irak, M., & Blier, P. (2007). Specificities in pediatric obsessive-compulsive disorder. International Journal of Neuropsychiatric Medicine: CNS Spectrum, 12(2): 43-58.
Irak, M., & Flament, M.F. (2007). Çocukluk dönemi başlangıçlı obsesif-kompulsif bozukluğun nöropsikolojik profili. Türk Psikiyatri Dergisi, 18(4), 293-301.
Kılıç, B.G. Koçkar, A.İ., Irak, M. Şener, Ş. & Karakaş, S. (2002). Stroop testi TBAG Formu’nun 6-11 yaş grubu çocuklarda standardizasyon çalışması. Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi, 9(2), 86-99.
B.G. Koçkar, A.İ., Irak, M., Şener, Ş. & Karakaş, S. (2002). Görsel İşitsel Sayı Dizileri Testi B Formu kullanılarak ölçülen bellek uzamının Türk ilkokul çocuklarında gelişimi. Psikiyatri, Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi, 10(3), 243-254.
Irak, M. & Karakaş, S. (2000). Dikkatin beynin nöroelektrik tepkilerine etkisi. Psikiyatri, Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi, 7(3), 179-192.
Karakaş, S., Irak, M., Kurt, M. & Erzengin, Ö.U. (1999). Wisconsin Kart Eşleme Testi ve Stroop Testi TBAG Formu: ölçülen özellikler açısından karşılaştırmalı analiz. Psikiyatri, Psikoloji ve Psikofarmakoloji Dergisi, 7(3),179-192.
Irak, M. (1998). Uyku ve bilgi işleme süreçleri. Türk Psikoloji Yazıları, 1(1), 13-20.