Ders seçim haftasında, daha önce dersler nasıl alındıysa, Proje / Seminer / Tez-1 / Tez-2 dersinin de aynı şekilde alınması gerekmektedir. Tüm dersler tamamlandıktan sonra bu işlem yapılabileceği için, alınmayan ders veya dersler varsa önce o derse veya derslere kayıt olunması gerekmektedir. Proje ve tez danışmanları tam zamanlı ve yarı zamanlı öğretim görevlileri arasından seçilebilir. Seçilen danışmanın en az doktor ünvanına sahip olması gerekmektedir. Öğrenciler ders seçim haftası öncesinde mutlaka danışmanlarını ve konularını belirlemelidir
Proje / Tez dersinin alınması sırasında aşağıda yer verilen işlem sırası takip edilmelidir:
Proje Seçimi: 4 adımdan Oluşur
1. SAP sistemine Başvuru Yapılan Program seçilir, Tez/Proje Başlığı, Tez/Proje Özeti, Danışman Durumu (Tam Zamanlı/ Yarı zamanlı) Tez/Proje Danışmanı bilgileri girilir. Gönder’e basılır.
2. Program koordinatörü kendi SAP hesabından inceleyerek, danışmanın müsaitlik durumunu, proje konusu ve danışmanın uzmanlık alanı uyumunu göz önünde bulundurarak projeye onay veya red verir. Koordinatörün red cevabı vermesi durumunda öğrenci, red açıklamasına uygun olara proje konusunu veya danışmanını değiştirerek sürece yeniden başlamalıdır.
3. Koordinatör onayı alındıktan sonra proje danışmanı SAP üzerinden öğrencisine onayı verir.
4. Tamamlanan onayların ardından SAP sistemi ders seçme alanından proje dersini öğrenci üzerine alır (seçme işlemi ancak bu şekilde tamamlanmış olur).
5. Ders alma işlemi tamamlandıktan sonra, proje dersinin alınmış olduğu SAP sisteminde “Kayıtlı Olduğum Dersler” bölümünden mutlaka kontrol edilmelidir.
Tez Seçimi: 4 adımdan Oluşur
1. SAP sistemine Başvuru Yapılan Program seçilir, Tez/Proje Başlığı, Tez/Proje Özeti, Danışman Durumu (Tam Zamanlı/ Yarı zamanlı) Tez/Proje Danışmanı bilgileri girilir. Gönder’e basılır.
2. Program koordinatörü kendi SAP hesabından inceleyerek, danışmanın müsaitlik durumunu, tez konusu ve danışmanın uzmanlık alanı uyumunu göz önünde bulundurarak projeye onay veya red verir. Koordinatörün red cevabı vermesi durumunda öğrenci, red açıklamasına uygun olarak tez konusunu veya danışmanını değiştirerek sürece yeniden başlamalıdır.
3. Koordinatör onayı alındıktan sonra tez danışmanı SAP üzerinden öğrencisine onayı verir.
4. Tamamlanan onaylarına ardından SAP sistemi ders seçimi alanından Seminer ve Tez-1 dersini (takip eden dönemde Tez-2 dersini) öğrenci üzerine alır (seçme işlemi ancak bu şekilde tamamlanmış olur).
5. Ders alma işlemi tamamlandıktan sonra, proje dersinin alınmış olduğu SAP sisteminde “Kayıtlı Olduğum Dersler” bölümünden mutlaka kontrol edilmelidir.
https://bau.edu.tr/icerik/2711-proje-tez-duyurusu
Proje / tez aşamasında dikkat edilmesi gereken hususlar her akademik yarıyıl içerisinde ilgili enstitü tarafından duyurulur. Tez / projelerin enstitü tarafından belirlenen intihal oranına (%25) ve tez / proje formatına uygun olarak hazırlanması ve düzeltilmesi sorumluluğu öğrenciye aittir. Ayrıntılı bilgi için ilgili enstitü web sayfası takip edilmelidir.
Tez 2 dersini almış ve Tez savunmasına girecek öğrenci aşağıdaki sıralamayı takip etmelidir.