2016 yılında Bahçeşehir Üniversitesi çatısı altında markalara akademik ve sektörel anlamda katma değer sağlayarak, markalama bilincini artırmayı ve ülkemizin yüksek bir ekonomiye geçişini hızlandırmayı hedefleyerek kurulan BAU Markalama ve Inovasyon (BBI) merkezi, yeni akademik dönemde de pazarlama ve marka araştırmalarına öncülük etmeye ve gençlere marka yönetimi becerileri kazandırmaya devam etmeyi amaçlamaktadır.
Ülkelerin sosyal, ekonomik ve politik güçlerinin yarattıkları markaların gücü ile yakından ilgisinin olduğu bir dönemdeyiz. Dünya markası olma yolunda ilerleyen Türk markaları oluşturmayı amaçlayan dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı TURQUALITY kapsamına dahil edilen ilk eğitim kurumu Bahçeşehir Üniversitesi’dir. Dünyanın farklı noktalarında eğitim kurumları, her coğrafyadan öğrencileriyle bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerleyen BAU, BAU Branding Innovation (BBI) bünyesinde marka alanında kazandığı bilgi birikimini ve tecrübesini düzenleyeceği etkinlik ve eğitimlerle paylaşmayı hedeflemektedir.