Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Programları kapsamında eğitim verdiği kampüslerine bir yenisini daha ekliyor.
2015-2016 güz dönemi itibari ile Göztepe'de MBA ve Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi programlarını açan BAU 2015-2016 Bahar dönemi itibari ile Halkalı'da öğrencileri ile buluşuyor. Halkalı'da ilk etapta MBA ve Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi programları ile eğitime start verilecek. Adaylar haftaiçi veya haftasonu program alternatiflerinden birini tercih edebilecek.
Halkalı MBA Programı kapsamında, değişen küresel pazarlara yönelik stratejik planlama anlayışı ile örgütsel değişimi sağlayacak, liderlik yapısına uygun adaylar yetiştirilmektedir. Bahçeşehir Üniversitesi öğrencilerinin eğitimleri süresince edindikleri bilgi ve deneyim, onların büyük işletmelerden STK'lara kadar her türlü kurumda kabul görmelerine ve yöneticilik yapabilmelerine olanak sağlamaktadır. Kurumsal bilgiler interaktif olarak vaka ve proje çalışmalarıyla pratiğe aktarılır. Böylece mezunlar sunulan araç ve olanakları birleştiren yeni yöntemleri en etkin biçimde kullanır.
Her iki programın da hem haftaiçi hem de haftasonu alternatifleri bulunmaktadır. Haftaiçi programları kapsamında dersler Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Perşembe akşamları 19.00-22.00 saatleri arasında, haftasonu programları kapsamında ise dersler Cuma akşam 19.00-22.00, Cumartesi 09.00-19.00 saatleri arasında işlenmektedir.
Neden Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi?
Halkalı Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi; işletmenin rekabetçi gücünün ve tüketici gereksinimlerinin değerlendirilmesi neticesinde, belirlenen hedeflere ulaşmak amacı ile analiz, planlama, uygulama ve kontrole dayalı çok kapsamlı bir dizi eylemi içerir. Günümüzün rekabet ortamında, pazarlama stratejilerini oluştururken, değişen piyasa şartlarını ve tüketici ihtiyaçlarını dikkate alan firmalar başarılı olabilmektedir. Bu başarıyı yakalamak için “marka geliştirmek” büyük önem kazanmaktadır. Başarılı marka yaratabilmenin yanı sıra bu markayı yönetebilmek de aynı derecede bilgi ve beceri gerektirir. Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi programı, küresel ve yerel arenadaki eğilim ve ihtiyaçlar doğrultusunda, başarılı markalar yaratma ve yönetme konularında karar ve yönetim süreçleri ile ilgili altyapıyı kazandırmak geliştirilmiştir. Program, katılımcılara stratejik pazarlama ve marka yönetiminin kavramsal boyutları kadar pratik boyutlarını da inceleme ve uygulama fırsatlarını vermektir.
Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız