Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Çağrı Merkezleri Derneği Türkiye'nin çağrı merkezi müşteri temsilcilerini yetiştirmek üzere staj ve istihdam alanlarında işbirliği yaptılar.
Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (BÜSEM) ve Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), BÜSEM’in İŞKUR ortaklığı ile düzenlediği Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği ve Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Yöneticiliği Kursları kapsamında, mesleğe yetişmiş iş gücü sağlamak amacıyla eğitim, staj ve istihdam konularında işbirliği yapmak üzere 24 Temmuz 2013 tarihinde düzenlenen bir törenle protokol imzaladılar.
Bahçeşehir Üniversitesi'nin sanayi iş birliğine verdiği önem nedeniyle, çağrı merkezi sektörünün % 80’ni temsil eden, Türkiye’de çağrı merkezlerini tek çatı altında toplayan ilk ve tek aktif sivil toplum kuruluşu olan Çağrı Merkezleri Derneği ile iş birliği yapmanın sektöre “nitelikli iş gücü kazandırmak” anlamında çok daha etkin ve verimli olacağını düşünülmektedir. Bu bağlamda; Bahçeşehir Üniversitesi'nin akademik birikimi ile sektörün ihtiyaçları ve talepleri birleştirerek üniversite – sanayi iş birliği neticesinde çağrı merkezi sektöründe de iyi bir sinerji oluşturulacaktır.