Bahçeşehir Üniversitesi Reklam, Medya ve Tüketici Araştırmaları Merkezi tarafından Türkiye'de ilk kez düzenlenen ‘Alışveriş Bilimi'nde Son Gelişmeler’ konulu Shopper Marketing Konferans yoğun bir katılımla gerçekleşti.
Birçok marka müdürü ve temsilcisinin katılım gösterdiği konferans, ayrıca iletişim sektörünün önemli isimlerini de bir araya getirdi. BAU İletişim Fakültesi Dekanı Prof.Dr. Haluk Gürgen, Ipsos Türkiye Deputy CEO'su Renan Burduroğlu ve Altavia Türkiye CEO'su Zeynep Necipoğlu'nun gerçekleştirdiği açılış konuşmalarının ardından başlayan konferansta, Ipsos New York'tan Fabio Martins, Ipsos Türkiye'den Didem Gülyurt, Altavia- Paris'ten Jean Marc Megnin, POPAI'den Volkan Keskinoğlu, Coca-Cola İçecek'ten Asya Ceyhun, MİGROS'tan Mustafa Bartın, Unilever Türkiye'den Burçak Dolanay ve BAU Reklamcılık Bölüm Başkanı ve RMT Direktörü Prof. Dr. Ali Atıf Bir katılımcılarla bir araya geldi. Yoğun bir katılımla gerçekleşen konferansta, ‘Shopper ve Mega Trendler’, ‘Shopper Karar Süreci ve Etkileşimler’, ‘Mağaza-İçi Shopper Marketing Yönetimi’, ‘Shopper Trendleri ve Insight’larının Müşteri ve Üreticiyi Ortak Başarıya Götürme Hikayesi’, ‘Kişiselleştirmeye Mağazada Tamamlamak Mümkün mü?’, ‘Alışverişçi Pazarlaması Nedir?’ ve ‘Shopper Marketing'de Entegre iletişim Planı’ konuları konuşuldu.