Bugün modanın sadece bir endüstri değil, aynı zamanda güçlü bir iletişim aracı olduğunun hepimiz farkındayız. Moda iletişiminin dinamik dünyasında markaların nasıl konumlandığı, dijital dönüşümleri ve hedef kitleleriyle nasıl bağ kurduğuna dair yolculuğa çıktığımız programın çekimlerini tamamladık.
Moderatörlüğünü Dr.Işıl Keskin Şahan’ın yürüttüğü programın konuğu Pelin Atay Kuran oldu. Konuğumuzla yaptığımız söyleşide ulusal ve global moda markalarında iletişimin sadece tanıtım süreci olmadığı, aynı zamanda marka kimliğinin oluşturulması ve sürdürülmesinde hayati rol oynayan stratejik bir yönetim aracı olduğuna değinildi.
Programımızda ayrıca; dijital dönüşüm çağında çoklu kanal iletişim stratejisinin nasıl şekillendirildiği, fiziksel ve sanal mağazalar arasında tutarlı bir marka iletişiminin sağlanması, tasarımcı iş birliklerinde tüketicinin nasıl konumlandırıldığı, küresel moda markalarının yerel pazarlarda karşılaştığı kültürel farklılıklar ve moda iletişiminde influencer marketing'in artan önemi konuları da ele alındı.