2. Shopper Marketing Konferansı Gerçekleşti

Bahçeşehir Üniversitesi Reklam, Medya ve Tüketici Araştırmaları Merkezi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen 'Shopper Marketing' Konferansı yoğun bir katılımla gerçekleşti.

Birçok pazarlama müdürü ve temsilcisinin katılım gösterdiği konferans, ayrıca iletişim sektörünün önemli isimlerini de bir araya getirdi. BAU İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Başkanı Prof.Dr. Ali Atıf Bir, Ipsos Türkiye Deputy CEO'su Renan Burduroğlu ve Altavia Türkiye CEO'su Zeynep Necipoğlu'nun gerçekleştirdiği açılış konuşmalarının ardından başlayan konferansta, Ipsos New York'tan Tim Denison, Ülker'den Başak Kluznick, Mindshare'den Aslıhan Anarat, Altavia- Paris'ten Jean Marc Megnin, Türkcell'den Mine Koçayaz, Ipsos Türkiye'den Didem Gülyurt, IPSOS UK'dan Eze Klass, ve Carrefoursa'dan Nilhan Alkaya katılımcılarla bir araya geldi.

Konferansta, 'Teknoloji Görsel Mağaza Aktiviteleri Nasıl Etkiliyor?', 'Tüketici Çağında Shopper', 'Alışverişçinin İletişim Rehberi', 'Shopper Marketing'de Trendler ve Avrupa'dan başarı öyküleri', 'Geomarketing Uygulamaları - Müşteri nerede şirketler orada ', 'Karar Noktasında Araştırma - Mobile Shopper', 'Perakendecilikte Teoriden Pratiğe Shopper Marketing'  ve 'Shopper Marketing ve Perakende Pazarlama Stratejisi' konuları konuşuldu.

Bu içerik 30/04/2014 tarihinde güncellenmiştir.