Türkiye'de akademik eğitimde kaliteyi yükseltmek için 10 yıldır atılımlarını sürdüren üniversitemiz İngiliz şirketi Superbrands'in belirlediği süpermarkalardan biri oldu.
Dünyanın 70'den fazla ülkesinde faaliyet gösteren İngiliz şirketi Superbrands 15 yıla yakın süredir tüm dünyadan süpermarkaları belirliyor. Superbrands Türkiye markaları Superbrands International'ın uluslararası ağı ile tüm dünyaya duyuruluyor.
Dünyanın önemli başkentlerinde ve Türkiye'de politik, iş ve akademik çevrelere dağıtılan kitabın onur gecesine Superbrands International'ın Uluslararası Operasyon Direktörü Rhett Lego'nun yanı sıra seçilen markaların üst düzey yöneticileri de katıldı.
24 Temmuz gecesi Swissôtel'de düzenlenen gece ile bu yıl seçilen 26 marka kamuoyuna açıkladı. 26 marka arasında eğitim sektöründen seçilen tek marka Bahçeşehir Üniversitesi oldu.Üniversitemizin sertifikasını üniversitemiz adına Kurumsal İletişim Direktörümüz Pelin Temelli aldı.
Superbrands, dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu. Konusunda tek otorite olduğu için kendisi de dünya çapında bir "Süpermarka" olarak tanınıyor. Uygulanan seçim yöntemi her ülkenin önde gelen fikir liderleri ve konusunda uzman saygın kişilerden oluşan bir Seçici Kurul'a danışılmasını gerekli kılıyor. Bu haliyle yerel bilgi ve tecrübenin seçimlerde rol oynamasını sağlayarak objektif kalmaya özen gösteriyor.