Geleceği Yazanlar Mobil Oyun Atölyesi ile "Takımını Kur, Eğitimi Al, Oyununu Yap!"
BAU Oyun Laboratuvarı ile Turkcell Geleceği Yazanlar sosyal sorumluluk projesinin işbirliğinde gerçekleşen; Geleceği Yazanlar Mobil Oyun Atölyesi başladı.
Bahçeşehir Üniversitesi Oyun Laboratuvarı (BUG) ile Turkcell Geleceği Yazanlar sosyal sorumluluk projesinin işbirliğinde gerçekleşen; Türkiye’nin mobil oyun geliştirme odaklı ilk eğitim programı Geleceği Yazanlar Mobil Oyun Atölyesi 8 Mart Cumartesi günü başladı. 6 hafta sürecek atölyede, yerli ve yabancı uzmanlar deneyimlerini paylaşırken, katılımcı takımlar da kendi oyunlarını geliştirecekler.
"TAKIMINI KUR, EĞİTİMİNİ AL, OYUNUNU YAP!"
Odağı mobil platformlar olan Geleceği Yazanlar Mobil Oyun Atölyesi, BUG’da başladı. 6 hafta sürecek program kapsamında alanında uzman yerli ve yabancı birbirinden değerli isimlerle tanışma ve deneyimlerini paylaşma fırsatı sunulacak. Program sonunda katılımcılara birtakım hediyeler verilirken, her iki kurum tarafından çeşitli imkanlar sağlanacak. “Takımını Kur, Eğitimi Al, Oyununu Yap!” sloganıyla yola çıkan Geleceği Yazanlar Mobil Oyun Atölyesi iletişim eğitiminde yenilikçi yaklaşımlarıyla öne çıkan Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi ve Turkcell'in ortaklığında gerçekleşiyor.
AMAÇ OYUN SEKTÖRÜNÜ GELİŞTİRMEK
Program ile, Türkiye’deki oyun sektörünü yabancı ülkelerle yarışılabilir hala getirmek için, 6 hafta boyunca katılımcılara mobil oyun geliştirme aşamalarına dair, tasarımdan pazarlamaya geniş bir yelpazede vizyon kazandırmak ve yöntem öğretmek amaçlanıyor.
Yerel uzmanların yanı sıra yurtdışından profesyonellerin de katkıda bulunması planlanan programda eğitimler haftasonları verilecek. Haftaiçleri ise takımlar kendi oyunlarını geliştirmekle meşgul olurken, perşembe günleri proje aşamaları uzmanlara sunarak danışmanlık alacaklar. Eğitimlerin yanı sıra verilecek bu danışmanlıklarla; katılımcıların kendi projelerini geliştirmelerine destek olmak ve 6 haftanın sonunda çıkacak başarılı oyunları başta Turkcell T-Market’e yüklemek gibi yatırım, pazarlama ve dağıtım seçenekleriyle buluşturmak hedefleniyor.