Medya Derneği, uluslararası medyanın önde gelen isimlerini Türk medya çalışanlarıyla buluşturduğu etkinliklere bir yenisini daha ekliyor. Kurulduğu günden bu yana USA Today, Al Jazeera, New York Times gibi önemli yayın kuruluşlarından temsilcileri ağırlayan Medya Derneği'nin bu seferki konuğu lüks tüketim pazarına yönelik yayıncılık yapan İspanyol 'Le City Deluxe Group' CEO'su Claudia Trimde.
Bahçeşehir Üniversitesi'nin katkılarıyla düzenlenecek olan konferans 13 Eylül Salı günü saat 11:00'de üniversitenin Beşiktaş kampüsünde gerçekleştirilecek. Lüks tüketim ürünlerinin markalandırılması ve lüks pazara özel yayıncılığın konuşulacağı konferansa Türk medya sektörünün önde gelen isimleri de dinleyici olarak katılacak. Konferansın sosyal medya sponsorluğunu ise Türkiye'nin önde gelen ajanslarından Dekatlon Buzz üstleniyor.
LÜKS TÜKETİM PAZARINA YÖNELİK YAYINCILIK İÇİN ÖZEL KONFERANSİşletme Yönetimi Yüksek Lisans derecesi ve Global Pazarlama İletişim eğitimi ile sağlam bir akademik geçmişi olan Trimde'in sahibi olduğu Le City Deluxe Group'a ait BARCELONA deluxe ve MADRID deluxe dergileri 2011 yılı başında Apple App Store'da dünyanın en fazla indirilen 20 yayını arasına girmiştir. Ayrıca BARCELONA deluxe 2009 yılında İspanya'da 'Accesit award for Best Publication of the Year' ödülünü kazanmıştır. Londra, Milan, Paris, Moskova ve Miami gibi dünyanın önemli şehirleri için özel versiyonları bulunan dergi, yakın bir zamanda İSTANBUL deluxe adıyla Türkçe ve İngilizce versiyonu da yayın hayatına başladı. İSTANBUL deluxe CEO'su Ahmet Bülbül, derginin kısa zamanda örnek alınacak bir yayıncılığa imza atacağını belirterek, reklamverenler için portal, iPad, iPhone ve Android uygulamalarıyla birçok farklı mecrayı aynı anda uluslararası platforma taşıdıklarını ve bu sebeple büyük ilgiyle karşılandıklarını belirtiyor.
Lüks tüketim pazarına yönelik yayıncılığın konuşulacağı bu özel konferansa katılmak ve daha detaylı bilgi almak için
0 212 243 70 02 numaralı telefondan Medya Derneği ile temasa geçebilirsiniz.